Heippa. Etsiskelisin lähinnä seuraa, jonka kanssa liikkua jollain tapaa - lenkille, koittamaan jotain uusia lajeja, pelaamaan vaikka sulkapalloa tms. Olen vasta innostunut liikkumisesta enemmän, eikä kuntoni ole huippuluokkaa (jotkin raskaat juoksulenkit siis olisivat minulle vielä ehkä hieman liikaa), mutta ei kai mokoma kohoamaan pääse liikkumatta. Yksinkin tykkään liikuntaa harrastaa, mutta ehkä se olisi mukavaa välillä seurankin kanssa. Tämän hetkisistä kavereistani vaan oikein löydy niin urheilusta kiinnostuneita, niin päätinpä kokeilla tätä kautta.
Kaikkea uutta kiinnostaisi kokeilla, mutta siinä saattaa tulla varat vastaan. Siispä rahatilanteen salliessa olisi mukava käydä koittamassa uusia juttuja. Mutta myös perusliikunnat kuten kävelylenkit sun muu kiinnostavat.
Itse olen 18-vuotias naispuoleinen immeinen, mutta sinun sukupuolesi ja ikäsi eivät ole minulle niin merkityksellisiä. Eihän tuota koskaan tiedä, kenen kanssa sattuu juttu luistamaan ja mitään deittiseuraa taasen en ole etsimässä, niin eivät nuo senkään vuoksi niin merkitse. Olen hieman ujo alkuun, mutta kyllä minä yleensä siitä höpöttäväksi muutun.
Ja Jyväskylästä siis ihmisiä etsin, kuten otsikko kertoo. Yhteyttä voipi ottaa sähköpostiin, joka on annnh123 (at) gmail.com (ja kolme n-kirjainta siis, juu)
Liikuntaseuraa JKL
jkylä
4
814
Vastaukset
moi huomasin viestisi olen myös vailla seuraa esim sulkapalloon mita nyt keksitään t mika
- liikkumaan
Vieläkö aiheen aloittaja on liikuntaseuraa vaille?
- damdidam
Minä olisin vailla liikuntaseuraa. Onko kukaan muu enää?
- Duh
Hep! Minkäslainen liikkuja olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691618Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031406- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820