Heippa. Etsiskelisin lähinnä seuraa, jonka kanssa liikkua jollain tapaa - lenkille, koittamaan jotain uusia lajeja, pelaamaan vaikka sulkapalloa tms. Olen vasta innostunut liikkumisesta enemmän, eikä kuntoni ole huippuluokkaa (jotkin raskaat juoksulenkit siis olisivat minulle vielä ehkä hieman liikaa), mutta ei kai mokoma kohoamaan pääse liikkumatta. Yksinkin tykkään liikuntaa harrastaa, mutta ehkä se olisi mukavaa välillä seurankin kanssa. Tämän hetkisistä kavereistani vaan oikein löydy niin urheilusta kiinnostuneita, niin päätinpä kokeilla tätä kautta.
Kaikkea uutta kiinnostaisi kokeilla, mutta siinä saattaa tulla varat vastaan. Siispä rahatilanteen salliessa olisi mukava käydä koittamassa uusia juttuja. Mutta myös perusliikunnat kuten kävelylenkit sun muu kiinnostavat.
Itse olen 18-vuotias naispuoleinen immeinen, mutta sinun sukupuolesi ja ikäsi eivät ole minulle niin merkityksellisiä. Eihän tuota koskaan tiedä, kenen kanssa sattuu juttu luistamaan ja mitään deittiseuraa taasen en ole etsimässä, niin eivät nuo senkään vuoksi niin merkitse. Olen hieman ujo alkuun, mutta kyllä minä yleensä siitä höpöttäväksi muutun.
Ja Jyväskylästä siis ihmisiä etsin, kuten otsikko kertoo. Yhteyttä voipi ottaa sähköpostiin, joka on annnh123 (at) gmail.com (ja kolme n-kirjainta siis, juu)
Liikuntaseuraa JKL
jkylä
4
823
Vastaukset
moi huomasin viestisi olen myös vailla seuraa esim sulkapalloon mita nyt keksitään t mika
- liikkumaan
Vieläkö aiheen aloittaja on liikuntaseuraa vaille?
- damdidam
Minä olisin vailla liikuntaseuraa. Onko kukaan muu enää?
- Duh
Hep! Minkäslainen liikkuja olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899