MacBookini on jostain syystä alkanut yhtenään kysymään verkon salasanaa, mitä se ei ole tehnyt aiemmin. (En ole muuttanut asetuksia.) Olen joskus laittanut verkon salasanaksi yleiskäyttikseni, mistä nyt on tullut ongelma, koska meillä on vaimon kanssa koneessa omat profiilit, enkä halua kaikesta yksityisyydestäni luopua.
Niinpä kysynkin teiltä valikkopolkua, mistä sen voi muuttaa. Yritin jo etsiä Macin ohjeista, muttei tärpännyt. Minulla on käytössä Airport ja taloyhtiön verkko. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Verkon salasana
Antinörtti.
1
611
Vastaukset
- toimisko näin
Jos halusit siis vaihtaa verkon salasanaa.
Sammuta Macin Airport.
Kytke Mac ethernet-kaapelilla AirPort-tukariin ja käynnistä AirPort-työkalu.
Valitse manuaaliasetukset ja käy vaihtamassa verkon salasana.
Kun olet tuon vaihtanut, irrota ethernet-kaapeli.
Käy Macin järjestelmäasetusten verkossa poistamassa se langaton verkkosi.
Käynnistä Macin AP ja ota uudelleen käyttöön langaton verkkosi sekä anna uusi salasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374