Pahin pelko...

Life♥is♥like♥a♥book

Minulla (13) ja veljelläni (15) on suht hyvät välit, vaikka emme tekemisissä olekaan paljoa, joskus saan häneltä kyydin kaupunkiin ja kavereille.
Hän tietää kuitenkin että rakastan häntä tosi paljon, en tosin ole varma onko toimiiko asia toisinpäin.
Ystäväni eivät pidä veljestäni, veljeni on perfectionisti ja ärähtää nopeasti jos minä ja ystäväni hieman innostumme riehumaan, hän myös vie joskus isän paikan perheessä, jonka kautta luotan häneen enemmän, koska hän ns. pitää minusta huolta. Mutta luulen että hänellä ei ole mitään tietoa siitä että hän on minulle todellatodella tärkeä!

Ystäväni haukkuvat veljeäni ja siksi hermostun heille usein.

Olen joskus nähnyt painajaisia että veljeni kuolee moottoripyöräonnettomuudessa, vaikka hän ajaa hyvin ja tarkasti, ajokortti ekalla läpi, ilman yhtäkään virhettä.. Ja luotan siihen että hän ei sekaannu päihteisiin ja muihin vastaaviin, jotka heikentäisivät ajokykyä.
Mutta pelkään silti että menetän hänet.

En voi puhua tästä ystävilleni, yllä mainituista syistä, he eivät todellakaan ymmärtäisi.
Sitä paitsi yhdelläkään ystävilläni ei ole isoveljeä, vain pikku- tai isosisar.
Minulla on myös poikakamuja, no heille ei voi avautua.

Nuo pahat unet veljen kuolemasta tulevat koulussa mieleeni, joka johtaa siihen että en keskity tunneilla, ja silmäni kostuvat (

9

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgfhg

      Pelkäät, että jos HÄN kuolee, niin SINÄ sorrut päihteisiin? Kumpaa siis pelkäät, veljesi kuolemaa vai omaa tulevaisuuttasi?

      • Life♥Is♥Like♥a♥book

        Pelkään kai kumpaakin. Veljeni on itselleni todella tärkeä, jonka jo ymmärsitkin?
        Ja pelkään myös että pilaan tulevaisuuteni päihteillä, hakeassani turvaa ja helpotusta jne, sillä veljeni ei ole huolehtimassa minusta ja tukemassa minua. Ymmärrän itsekin, että on hieman outoa että olen riippuvainen veljestäni, mutta hän on se jolle voin kertoa kaiken (tai sen mitä on sydämellä) ja luotan siihen että hän ei lavertele.
        Mietin että miksi ajattelen edes veljeni kuolemaa..? Olen ujo ja sisäänpäinsuuntautunut luonteeltani ja olen vahva yleensä vain läheisen ihmisen seurassa. Ehkä pelkään että menettäisin vahvuuteni. (?) (Selitin tavallaan ylemmän stoorini tiivistettynä.)
        Kysymyksiä on monta, en osaa sanoa.

        Mutta kommenttisi oli hyvä, sillä se pisti miettimään.
        Kiitos siitä.

        (Jos mietit että mikä uskovainen minä nyt olen, kun kirjoitan siihen sävyyn. Niin, kyllä. Olen uskovainen.
        Jumala on minulle se, joka suojelee minua ja auttaa eteenpäin. (Lyhyesti: Hes my savior))


      • dsfffffffffffffffff
        Life♥Is♥Like♥a♥book kirjoitti:

        Pelkään kai kumpaakin. Veljeni on itselleni todella tärkeä, jonka jo ymmärsitkin?
        Ja pelkään myös että pilaan tulevaisuuteni päihteillä, hakeassani turvaa ja helpotusta jne, sillä veljeni ei ole huolehtimassa minusta ja tukemassa minua. Ymmärrän itsekin, että on hieman outoa että olen riippuvainen veljestäni, mutta hän on se jolle voin kertoa kaiken (tai sen mitä on sydämellä) ja luotan siihen että hän ei lavertele.
        Mietin että miksi ajattelen edes veljeni kuolemaa..? Olen ujo ja sisäänpäinsuuntautunut luonteeltani ja olen vahva yleensä vain läheisen ihmisen seurassa. Ehkä pelkään että menettäisin vahvuuteni. (?) (Selitin tavallaan ylemmän stoorini tiivistettynä.)
        Kysymyksiä on monta, en osaa sanoa.

        Mutta kommenttisi oli hyvä, sillä se pisti miettimään.
        Kiitos siitä.

        (Jos mietit että mikä uskovainen minä nyt olen, kun kirjoitan siihen sävyyn. Niin, kyllä. Olen uskovainen.
        Jumala on minulle se, joka suojelee minua ja auttaa eteenpäin. (Lyhyesti: Hes my savior))

        Et voi ikuisesti hakea turvaa veljestäsi. Hän, kuten me kaikki muutkin, kuolemme ennemmin tai myöhemmin.

        Uskon sinun jo tiedostavan oman kuolevaisuutesi. Kuolemassa ei ole mitään pelättävää. Se on vain prosessi, jossa elintoiminnot lakkaavat toimimasta lopullisesti.

        Elämähän ei ole muuta kuin kuoleman odottamista. Eläminen tuo vain kärsimystä. Tilassa, jossa yksilö ei enää elä, ei ole pelkoa - kärsimys muuttuu olemattomaksi. Mikset veljesi kuoltua liittyisi hänen seuraansa - kuolema poistaisi sinunkin murheesi lopullisesti?


      • Life♥Is♥Like♥a♥Book
        dsfffffffffffffffff kirjoitti:

        Et voi ikuisesti hakea turvaa veljestäsi. Hän, kuten me kaikki muutkin, kuolemme ennemmin tai myöhemmin.

        Uskon sinun jo tiedostavan oman kuolevaisuutesi. Kuolemassa ei ole mitään pelättävää. Se on vain prosessi, jossa elintoiminnot lakkaavat toimimasta lopullisesti.

        Elämähän ei ole muuta kuin kuoleman odottamista. Eläminen tuo vain kärsimystä. Tilassa, jossa yksilö ei enää elä, ei ole pelkoa - kärsimys muuttuu olemattomaksi. Mikset veljesi kuoltua liittyisi hänen seuraansa - kuolema poistaisi sinunkin murheesi lopullisesti?

        dsfffffffff, Viittaatko itsemurhaan?
        Ja tiedän etten voi vain roikkua veljessäni, lisäksi hän kyllästyy siihen ajan mittaa.
        Mutta miten voin olla ''roikkumatta'' hänessä joka ikistä sekuntia?


      • öhdakggggg
        Life♥Is♥Like♥a♥Book kirjoitti:

        dsfffffffff, Viittaatko itsemurhaan?
        Ja tiedän etten voi vain roikkua veljessäni, lisäksi hän kyllästyy siihen ajan mittaa.
        Mutta miten voin olla ''roikkumatta'' hänessä joka ikistä sekuntia?

        Et tarvitse häntä. Pystyt tekemään asioita ilman häntä tai hänen neuvojaan. Unohda hänen olemassaolonsa.


      • Life♥Is♥Like♥a♥Book
        öhdakggggg kirjoitti:

        Et tarvitse häntä. Pystyt tekemään asioita ilman häntä tai hänen neuvojaan. Unohda hänen olemassaolonsa.

        On vaikea unohtaa häne olemassaolonsa, sattumoisin asun vielä samassa taloudessa hänen ja perheeni kanssa !
        Miksi ihmeessä edes haluaisin unohtaa hänet? Hän on rakas veljeni!


    • Mulukero

      Sillä on jo moottoripyörä vaikka on vasta 15v?

      • Life♥Is♥Like♥a♥Book

        Mulukero, hänellä on skootteri.


      • Life♥Is♥Like♥a♥Book
        Life♥Is♥Like♥a♥Book kirjoitti:

        Mulukero, hänellä on skootteri.

        Ja, KYLLÄ VAIN, hän on poika jolla on skootteri, (hekoheko), isäni on hieman ylisuojeleva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe