Pyörä on XI 600s Diversion.
Mikä on se XJ:n osa joka sijaitsee kaasuttimien alapuolella,vaihdelaatikon päällä.
Siihen tulee öljyputki sylinteristä.Ja lähtee öljyletku oikeanpuoleiseen kaasuttimeen.
Tulee siihen vielä sähköjohtokin.Otin sen pois ja tukin sylinterin reijän kuuden millin ruuvilla.
Pyörä pelaa niinkuin ennenkin.Mikä on sen vekottimen tarkoitus.
Mikä osa
3
391
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
Se on Solenoidiventtiili. Kaasuttajat ovat yhteydessä toisiinsa pohjassa olevilla letkuilla. Vasemman puoleinen kaasuttaja yhdistyy venttiilikanteen (tai johonkin sinne). Oikean puoleinen kaasutin taas päätyy solenoidiventtiilille josta letku menee taas sylinterin kannen sivulle kiinni (Tai johonkin sinne). Ympyrä on sulkeutunut.
Oikean puoleisessa kaasuttajassa on myös lämpökytkin.
Joku varmaankin osaa sanoa tarkkaan mikä tämän järjestelmän tarkoitus on. Minulla ei ole ollut yhtään tälläistä järjestelmää pyörissäni.- lämmitys
Niin siis se on kaasareiden kohokammioiden lämmitysjärjestelmä.
Yhdessä kaasarissa on lämpöanturi mikä ohjaa tuota solenoidia mikä säätää kuuman moottoriöljyn virtausta kaasareiden kohokammioihin (ei tietenkään bensan sekaan) josta öljy palautetaan (muistaaksni) venttiilikoppaan. - m.ker
lämmitys kirjoitti:
Niin siis se on kaasareiden kohokammioiden lämmitysjärjestelmä.
Yhdessä kaasarissa on lämpöanturi mikä ohjaa tuota solenoidia mikä säätää kuuman moottoriöljyn virtausta kaasareiden kohokammioihin (ei tietenkään bensan sekaan) josta öljy palautetaan (muistaaksni) venttiilikoppaan.Selvisi täydellisesti.Asensin Solenoidin takaisin.
Kiitoksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723