Mikä osa

m.ker

Pyörä on XI 600s Diversion.
Mikä on se XJ:n osa joka sijaitsee kaasuttimien alapuolella,vaihdelaatikon päällä.
Siihen tulee öljyputki sylinteristä.Ja lähtee öljyletku oikeanpuoleiseen kaasuttimeen.
Tulee siihen vielä sähköjohtokin.Otin sen pois ja tukin sylinterin reijän kuuden millin ruuvilla.
Pyörä pelaa niinkuin ennenkin.Mikä on sen vekottimen tarkoitus.

3

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden_mielipide_toiseen

      Se on Solenoidiventtiili. Kaasuttajat ovat yhteydessä toisiinsa pohjassa olevilla letkuilla. Vasemman puoleinen kaasuttaja yhdistyy venttiilikanteen (tai johonkin sinne). Oikean puoleinen kaasutin taas päätyy solenoidiventtiilille josta letku menee taas sylinterin kannen sivulle kiinni (Tai johonkin sinne). Ympyrä on sulkeutunut.

      Oikean puoleisessa kaasuttajassa on myös lämpökytkin.

      Joku varmaankin osaa sanoa tarkkaan mikä tämän järjestelmän tarkoitus on. Minulla ei ole ollut yhtään tälläistä järjestelmää pyörissäni.

      • lämmitys

        Niin siis se on kaasareiden kohokammioiden lämmitysjärjestelmä.

        Yhdessä kaasarissa on lämpöanturi mikä ohjaa tuota solenoidia mikä säätää kuuman moottoriöljyn virtausta kaasareiden kohokammioihin (ei tietenkään bensan sekaan) josta öljy palautetaan (muistaaksni) venttiilikoppaan.


      • m.ker
        lämmitys kirjoitti:

        Niin siis se on kaasareiden kohokammioiden lämmitysjärjestelmä.

        Yhdessä kaasarissa on lämpöanturi mikä ohjaa tuota solenoidia mikä säätää kuuman moottoriöljyn virtausta kaasareiden kohokammioihin (ei tietenkään bensan sekaan) josta öljy palautetaan (muistaaksni) venttiilikoppaan.

        Selvisi täydellisesti.Asensin Solenoidin takaisin.
        Kiitoksia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe