Peilissä
harmaa pörröpää
silmät harmaat
hiukan sokeat
ryppyjä
selkää särkee
polvet kipeet
nilkuttaa
avaa oven kylppäriin
pesee hampaat ruostuneet
yksin keittää kahvia
unelmissaan haaveile
muistaa rakkaitaan
mailmaan kadonneet
ei tuu kukaan katsomaan
tuijottaa
vaan ei soi
puhelin on rikki
luulen
Unohdettu vanhus !
3
643
Vastaukset
Meidän pitää kaikkien käydä katsomassa omia pappojamme tai mummojamme.Tai isiä ja äitejämme.Ei jätetä heitä yksin. Me vanhetaan kaikki joskus,eikä haluta silloin jäädä ihan yksin. Tämä runo oli koskettavan kaunis.
- mahdotonyhtalo"
Omalta kohdalta olen valinnut yksinäisen vanhuuden, joten en myöskään anna itseäni syyllistää sillä. Ehkä enemmän omassa tulevassa vanhuudessa ärsyttäisi, jos esim. joku sukulainen rahan toivossa tulisi mielistelemään. Kannatan tanskalaista vanhainkotikulttuuria. Ihmisiä, kuten vanhuksia, on monenlaisia.
- *laudi*
Joskus. Jos kaikki unohtavat ja jättävät. Yksikseen.
Se koskisi. Kertoisi minun antaneen esimerkin huonon..
Voin toivottavasti kokata vielä kauan..
muistavan niitä, joilla rikki puhelin ..
jotka eivät vaivoiltaan yksikseen pääse
edes vessaan. Joille rypyt ja uurteet merkitsevät
jotain muuta kuin kaunista peilikuvaa.
Menetetystä nuoruudesta. Sairaana. Yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645120Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2592313
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662287Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191504Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12919- 66917