emilia02

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
37
Kommenttia
57
- Aikuinen lapsiPitääkö mielestäsi kaukana asuvalle aikuiselle lapselle soitella usein? Entä jos huomaa aikuisen lapsen tekevän vääriä v3177
- Hyvyyden pölyMaassa makaa pieni keiju tyttönen hän siinä makaa lohduttomasti itkien. Keiju tyttönen oli pudonnut tähän maahan, kun i182
- Tämä hetkiTartu kiinni tästä hetkestä ja yritä nauttia tästä elämäsi retkestä. Koskaan ei voi tietää milloin päättyy tämä retki j0116
- ErityislapsiHän on erityislapsi niin kultainen. Aivan oman tyttäreni ikäinen. Usein rukoilen hänen puolestaan ja pyydän Taivaan isä0108
- Vintti pimeneeMikä kumma häneen oikein meni? Ihan oudosti häneltä vintti lopulta pimeni. Tuleeko sinne vinttiin koskaan enää aitoa va0232
- Rakastuneet vanhuksetEräänä päivänä ihan lähiaikoina tässä, olin tuolla läheisellä tiellä kävelemässä. Käveltyäni siinä jo jonkin aikaa, mit2101
- Juhlahetki hämärän sylissäTänään sain viettää todellisen juhlahetken, kun teimme lapseni kanssa virkistävän hiihtoretken. Latukone oli tehnyt kou4167
- Linnut ja paha oloMinä äsken lintujen viserryksen pihalla kuulin ja pysähdyin kuuntelemaan sitä hymyhuulin. Linnunlaulu sai ilon sydämmes2182
- Tuulahdus keväästäVoi,miten kauniisti hanki tuo hohtaa, siinä tuulahduksen jo keväästä kohtaa. Hangilla noilla olisi niin ihana hiihdellä0358
- Hyvää yötäMä taidan nukkumaan tästä lähteä näin ja lähden menemään sitä Unisaarta päin. Unisaaressa voin lepuuttaa silmiä ja sama23205
- RiimittelyäMinä sen tässä teille kerron nyt, mitä tässä olen tänään miettinyt. Nyt,kun olen jonkinlaisia runoja alkanut väsätä, ni6331
- KirpparilöytöKirpparille tässä yhtenä päivänä menin ja olin siellä jo kävellyt muutaman hyllyrivin. Ja sitten siinä erään hyllyn ede2142
- TyötönMua alkaa rasittamaan tää työttömänä olo ja kyllä tässä mielikin on aika usein nolo. Ihmiset kyselee:Onko sulla ollut n2153
- RetkelläMinun siivota pitäisi tässä nyt, mutta yht`äkkiä huomaankin olevani väsynyt. Tämä siivous käy niin voimille ja välillä0112
- Kaksi rakastaNyt tästä ikkunasta kaksi rakastani nään. Mitä kummaa he ovat ryhtyneet tekemään? Isäntä näköjään katolta lunta alas ly0132
- PakkasherraNyt tuvan nurkissa kuulen sen, kun ulkona paukkuu pakkanen. Se pakkasen herra jo poiskin meni ja silloin olikin jo suoj0178
- Olenko yksin?Mä yksin istun tässä nyt. Tuntuu,kuin sydän oisi kärventynyt. Sä sanoit ilkeitä asioita mulle niin silmät siitä mulla p2173
- Yksin tietokoneellaYksinäni tässä valvon näin on mulla kellonajat varmaan väärinpäin. Mä kyllä mielelläni tahtoisin nukkua, enkä yötä myöt0126
- Uusi päiväUuteen päivään taas herään ja voimiani vielä hetken tässä kerään. Mitähän kuuluu päivään tähän olisipa onni myötä edes0442
- HuopatossutTytölleni punaiset huopatossut ostettiin. Ja samalla ilo kattoon nostettiin. Tyttöni jalkoja nyt palele ei. Tossut silt0160