takaritilä

uusi omistaja

Oolisiko jollain myynnissä volvo 240 takalasin aurinkosuojaa/ritilää?

9

768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 240GL

      Mulla oli aikoinaan vuosimallin 1988 240 GL jossa oli tuo ritilä - otin sen pois heti kun auton ostin ja se taitaa olla vielä vintin kätköissä - voisinpa sen ehkä myydäkin...

      • uusi omistaja

        Mitä hintaa sillä piät ja minkälaine kiinnitys siinä o?


      • 240GL
        uusi omistaja kirjoitti:

        Mitä hintaa sillä piät ja minkälaine kiinnitys siinä o?

        Pitäis käydä vintillä katsomassa että se on tallella - muistaakseni siinä oli ikkunan kumilistan alle työnnettävät kiinnikkeet, joihin sitten itse ritilä kiinnitettiin. Se oli aivan laatukamaa, koska oli laitettu autoon jo uutena.Kyllä siitä varmaa 50 euroa lienee käypä hinta.


      • Sepe33.
        240GL kirjoitti:

        Pitäis käydä vintillä katsomassa että se on tallella - muistaakseni siinä oli ikkunan kumilistan alle työnnettävät kiinnikkeet, joihin sitten itse ritilä kiinnitettiin. Se oli aivan laatukamaa, koska oli laitettu autoon jo uutena.Kyllä siitä varmaa 50 euroa lienee käypä hinta.

        Joko olet käynyt siellä vitillä ja onko ritilä vielä myynnissä ?


    • Ei kannata

      Joskus oli tuollainen ritilä, mutta se napisi ja kolisi ikkunaa vasten.

    • ghtyj

      Onko kenelläkään tuommoista ritilää myynnissä?
      [email protected] tonne saa tarjota hintapyynnön kanssa ;)

      • Jomp pe

        Mulla olisi tuollainen ehjä takaritilä ja sen saisi vaikka 20 Eurolla, tietty siihen tulisi vielä rahtikuluja hiukka lisää.. Kiinnikkeet on vielä kiinni autossa, mutta jos ne saa kohtuudella irti, niin voisi kaupat tehdä.. Lisäksi löytyy komiat aluvanteet kesärenkailla jos kiinnostaa..


      • volvo200
        Jomp pe kirjoitti:

        Mulla olisi tuollainen ehjä takaritilä ja sen saisi vaikka 20 Eurolla, tietty siihen tulisi vielä rahtikuluja hiukka lisää.. Kiinnikkeet on vielä kiinni autossa, mutta jos ne saa kohtuudella irti, niin voisi kaupat tehdä.. Lisäksi löytyy komiat aluvanteet kesärenkailla jos kiinnostaa..

        ^ onko vielä takaritilä kaupan ? ja onko kiinnikkeet tallessa ?


    • volvo240DL

      onko kenelläkään enää ritilää myynnissä? jos löytyy kohtalaisen hyvä kuntoinen niin ostan heti pois! kiinnikkeitä ei ole pakko olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe