Bhandari Resort?

--

Huonosti tästä hotellista kuvia...onko se edes ns.normihotelli vai onko siellä vain bungaloveja..ja mitä ne on ne kaksikerroksiset pienet rakennukset,onko siinä kaksi huoneistoa joita myydään erikseen,vai?
Siellä asuneet vois valaista asiaa....toinen hämmävä asia on toi amerikkalainen aamupala??
Mikä ihmeen amerikkalainen aamupala??

2

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SN

      Ollaan lähdössä Bhandari Orientaliin marraskuussa, joka käsittääkseni on tämän Bhandari resortin yhteydessä? Kaikki tieto olisi tervetullutta? Onko aamupala Bhandari resortin yhteydessä vai onko oma aamiaisravintola? Entäpä kuntosali?

      Kiva jos joku vaivautuisi vastaamaan.

    • hyvää lomaa

      mä ainakin googlettamalla löysin paljon kuvia (hyviä) ja tarinaa hotellista. Amerikkalainen aamupala on yleinen tapa sanoa ulkomailla, se sisältää kyllä kaiken mitä tarvitsee kahvia,teetä paahtoleivät ,hedelmiä , muroja, munia, munakkaita, salaattia.Sekä thaimaassa on jokaisessa hotellissa joissa olen asunut aina myös Thai ruoka vaihtoehto aamupalalla. Yleensä aamupala on niin riittoisa että silla pärjää loistavasti iltaan asti.Tässä vielä linkki hotellin sivuille
      http://khaolak-hotels.com/khaolak-bhandari-resort/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      224
      2766
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1810
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      106
      1254
    4. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1161
    5. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      68
      1060
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      317
      909
    7. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      894
    8. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      42
      886
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      66
      827
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      793
    Aihe