Moi!
Toivon ohjetta vaihteiston öljynvaihtoon. Mistä vanhat öljyt pihalle, mistä uudet öljyt sisälle ja paljonko laitetaan uutta öljyä? Kaupassa ei tullu mukana käyttöohjekirjaa. Mopolla ajettu nyt 4000 km, pitäisi tehdä eka vaihto. T. Harri
yamaha dt 50 öljynvaihto
18
22671
Vastaukset
- varmaan
Joo siis dteessä hän on sellanen tyyppi vika että lohkot halki et saa öljyt ulos... no ei vaineskaa pohjasta pultti auki ja uut tilalle menee noin 7 desiä
- Anonyymi
En löydä sieltä sitä pulttia
- ..
Voisko joku kertoo et palio menee yamaha deeteen etuiskareihin öljyä?
- oukkki
3.5 desiä menee per iskari
- yamaha dt 01
Miten vaihdetaan yamaha dt öljyt ja mikä öljy käy? :)
- yamah dt vika
itse rupesin vaihtamaan vaihteisto öljyjä yamaha dt 50.. otin vanhat pois sitä tuli noin 7 desiä sitten laitoin pultin kiinni ja rupesin laittamaan uusia öljyjä.. mutta sitä meni sinne 1l eikä tullu edes täyteen mikä vikana?
- jooh2
Sen ei kuulukkaan mennä täyteen.... Öljyn määrä: 0.82 litraa. Näin sanoo Yamahan käyttöohjekirja.
- yamaha dt vika
no mistä saan yli määräset ulos kun siellä on nyt litra.. missä on ylivuoto ruuvi?
- jooh2
En just nyt muista, missä se ruuvi on. Laske vaikka kaikki pihalle johonkin puhtaaseen astiaan ja siitä sitten kaadat oikean määrän.
- kallel
lohkon keskellä on ruuvi mistä saa ylimtä myös yliääräset öljyt. Siitä katsotaan myös öljyn oikea korkeus
- mikä54
miten otan öljyt pois
- toimii3
Imemällä mehupillillä öljyntäyttöaukosta.
- jepjep123212321
HAHHAHHAHHAH!
- dt50r
Mitä öljyä uskaltaa laittaa detsiin vaihteistoon? Yritin kavereilta kysyä mut en saanu selkeetä vastausta
- Olli-K
20w40
- Cas-trolli
Castrollin laatu öljyä. Teboilin öljyt on ihan hyviä mutta laatu ei ole parasta!
- Juuuuuu
Moro mitäs moottoriöljyä kuuluis laittaa Yamaha dt 50 09??
- Anonyymi
Isä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241