Vista-koneen emolevy hajosi, mutta pääsen kovalevylle koneella, jolla on XP. Osaako kukaan viisas kertoa kuinka saan kaivettua sähköpostit kovalevyltä?
Vistan program fileistä löytyy esim WindowsMail.MSMessageStore, joka näyttää lupavalta, mutta millä sen saa auki niin, että viestit tulevat käsitettävinä esiin?
Olisin tiedosta todella kiitollinen.
Spostit vanhalta kovalevyltä
4
549
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Mikä sähköpostiohjelma?
- MrMurphy
Huomaan, että en muista tarkemmin ajatellen vistan ohjelman nimeä. Windowsin vakioohjelma kuitenkin, samanlainen/sama kuin xp:n outlook express.
- juhakorkeapudas
MrMurphy kirjoitti:
Huomaan, että en muista tarkemmin ajatellen vistan ohjelman nimeä. Windowsin vakioohjelma kuitenkin, samanlainen/sama kuin xp:n outlook express.
Kopioit postitiedostot jonnekin talteen ja uudessa asennuksessa teet viestien tuonnin siitä kansiosta mihin tiedostot tallensit.
Viestit löytyvät täältä %USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\. - MrMurphy
juhakorkeapudas kirjoitti:
Kopioit postitiedostot jonnekin talteen ja uudessa asennuksessa teet viestien tuonnin siitä kansiosta mihin tiedostot tallensit.
Viestit löytyvät täältä %USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\.Kiitos. Tuonti outlookilla ei onnistunut, mutta viestit löytyivät ja sain ne toisella sp-ohjelmalla näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187