Onko kellään tietoo onks tuo laminaatti saman näköstä kun paradorin wine and fruits? Bauhausin nettisivuilla oli niin huonot kuvat ettei oikeen saanu selvää. Tai tietääkö kukaan myykö mikään muu paikka tuon tyyppistä laminaattia halvemmalla, kun toi paradorin taitaa olla melkein 25e/m2 ja tarvii yli 100m2 laittaa...
Kiitos!!!
bauhausin road signs
----------------
1
899
Vastaukset
- kato mitä ostat
Ei ole samanlaista. Iso ero on, itse en tykkää tosta fruits laminaatista ollenkaan, semmosta ihme tekstiä on niissä, ruma. Mutta tämä road signs on hieno. En niinkään välitä niistä himmennetyistä tieviittakylteistä,
mutta se puukuvio on tosi hieno, semmosen vanhan puun näköinen ja tosi aito.
En laittaisi tätäkään isolle alalle, ite laitan 6,5 m2 kokoiseen takkahuoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542