Kasvot ja hiukset ovat tietysti aina se 1. asia.
Mutta sitten kasvoni aina valahtavat kankkuihin - AINA!
Semmoiset ohkaiset ja sileät näyttävät hienoimmalta.
Semmoinen pervessi olen minä, mutta mikä sinä ???!
Tussut ovat 3. tärkein asia joita katson, mutta ei sillä väliä vaikka olisi hieman "lauta".
Tietysti jollakin poikkeavuudellakin voi saada katseita aikaan, jollakin erityisellä pukeutumisella, ja nykyään naiset puketutvat aika RIVOSTI, mikä on pelkästään hyvä asia, mielestäni.
Mitä naiset katsovat miehessä, mitääkö olla pitkä, ja "klassisen" komeat kasvot, vai hyväksytäänkö jotain muutakin kasvo- tai kehotyyppiä? Itse olen naisten kasvojen suhteen, aika klassinen katsoja, se sama "huora" näyttää aina yhtä nätiltä ja kauniilta!
Mitä ensimmäisenä katsotte naisessa?
Aukino
2
876
Vastaukset
- vaan että
miten takapuoli voi olla 'ohkanen ja sileä'? No sileähän se tosiaan kyllä VOI olla mutta ohut??
- raharyhahaehaeha
Miehessä katson ensimmäisenä, onko hän lihava kaljamaha, lihaksikas bodari vai laiha luikku. :D Sopusuhtainen vartalo on mielestäni paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962