Lentokoneessa Kap Verdelle?
Kun lapsi mukana, niin miten on, kannataako ottaa evästä mukaan, kun pitkä lento?
Kyse on Finnmatkojen lennosta, jonka lähtöaika aamu 6 maissa, välilasku Kööpenhaminassa.
Saako välipaloja vai voiko niitä itse ostaa?
Kiitos jos joku voisi ystävällisesti vastata sinne matkat varaneelle teini-ikäisten äidille:-)
Ruokalu
3
993
Vastaukset
- jeh3791
otettiin koneesta ruoka 19/9 euroa! helmikuussa 2011 lähtö,menispä aika vähän nopeammin;) voi ostaa myös pikkupurtavaa!
- Välipala2
Joo,meitä lähdössä kaksi aikuista matkaan ja varattiin myös toi ruoka.Olen itse tottunut syömään 3-4 tunnin välein ja mietin pitääkö ottaa jotain myslipatukoita matkaan ,koska ruoan lisäksi koneesta ei varmaan saa kuin esim suolapähkinöitä?
- ¨¨Nimimerkitön
Finnmatkoilla lentokoneessa melko surkea ruokailu. Aamupalaksi lentokoneeseen mennessä saatiin kuivat sämpylät ja appelsiinimehu ruokana taisi olla lapsille lihapullia ja muusia ja aikuisille lohkoperunoita ja jauhelihapihviä menomatkalla (sisälsi leipää, salaattia, jälkkäriä) ja kahvit, paluumatkalla oli ruokana aikuisilla perunamuusia ja lihapullia ja lapsilla pasta bolognaisea ja lisukkeet, sekä iltapalaksi saatiin jku erittäin surkea rieskarulla. Joten kannattaa ottaa evästä mukaan. :D Tietty itse voi ostaa jonkunlaisia välipaloja, sipsejä ja karkkeja lähinnä. Ainiin, juomat eivät kuuluneet ruokailuun, EI EDES VETTÄ, joten ne pitää ostaa koneessa ennen ruokaa. Menomatkalla siis heti annettiin sämpylät, sitten köpikseen (josta otettiin tanskalaisia kyytiin, ei koneesta poistumista) jälkeen oli ruoka. Paluumatkalla ruokailu, ja köpiksen (jolloin jätettiin tanskalaiset/ruotsalaiset pois kyydistä, ei koneesta poistumista) jälkeen sitten iltapalaksi se rieskarulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767