Lentokoneessa Kap Verdelle?
Kun lapsi mukana, niin miten on, kannataako ottaa evästä mukaan, kun pitkä lento?
Kyse on Finnmatkojen lennosta, jonka lähtöaika aamu 6 maissa, välilasku Kööpenhaminassa.
Saako välipaloja vai voiko niitä itse ostaa?
Kiitos jos joku voisi ystävällisesti vastata sinne matkat varaneelle teini-ikäisten äidille:-)
Ruokalu
3
985
Vastaukset
- jeh3791
otettiin koneesta ruoka 19/9 euroa! helmikuussa 2011 lähtö,menispä aika vähän nopeammin;) voi ostaa myös pikkupurtavaa!
- Välipala2
Joo,meitä lähdössä kaksi aikuista matkaan ja varattiin myös toi ruoka.Olen itse tottunut syömään 3-4 tunnin välein ja mietin pitääkö ottaa jotain myslipatukoita matkaan ,koska ruoan lisäksi koneesta ei varmaan saa kuin esim suolapähkinöitä?
- ¨¨Nimimerkitön
Finnmatkoilla lentokoneessa melko surkea ruokailu. Aamupalaksi lentokoneeseen mennessä saatiin kuivat sämpylät ja appelsiinimehu ruokana taisi olla lapsille lihapullia ja muusia ja aikuisille lohkoperunoita ja jauhelihapihviä menomatkalla (sisälsi leipää, salaattia, jälkkäriä) ja kahvit, paluumatkalla oli ruokana aikuisilla perunamuusia ja lihapullia ja lapsilla pasta bolognaisea ja lisukkeet, sekä iltapalaksi saatiin jku erittäin surkea rieskarulla. Joten kannattaa ottaa evästä mukaan. :D Tietty itse voi ostaa jonkunlaisia välipaloja, sipsejä ja karkkeja lähinnä. Ainiin, juomat eivät kuuluneet ruokailuun, EI EDES VETTÄ, joten ne pitää ostaa koneessa ennen ruokaa. Menomatkalla siis heti annettiin sämpylät, sitten köpikseen (josta otettiin tanskalaisia kyytiin, ei koneesta poistumista) jälkeen oli ruoka. Paluumatkalla ruokailu, ja köpiksen (jolloin jätettiin tanskalaiset/ruotsalaiset pois kyydistä, ei koneesta poistumista) jälkeen sitten iltapalaksi se rieskarulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178