Lentokoneessa Kap Verdelle?
Kun lapsi mukana, niin miten on, kannataako ottaa evästä mukaan, kun pitkä lento?
Kyse on Finnmatkojen lennosta, jonka lähtöaika aamu 6 maissa, välilasku Kööpenhaminassa.
Saako välipaloja vai voiko niitä itse ostaa?
Kiitos jos joku voisi ystävällisesti vastata sinne matkat varaneelle teini-ikäisten äidille:-)
Ruokalu
3
984
Vastaukset
- jeh3791
otettiin koneesta ruoka 19/9 euroa! helmikuussa 2011 lähtö,menispä aika vähän nopeammin;) voi ostaa myös pikkupurtavaa!
- Välipala2
Joo,meitä lähdössä kaksi aikuista matkaan ja varattiin myös toi ruoka.Olen itse tottunut syömään 3-4 tunnin välein ja mietin pitääkö ottaa jotain myslipatukoita matkaan ,koska ruoan lisäksi koneesta ei varmaan saa kuin esim suolapähkinöitä?
- ¨¨Nimimerkitön
Finnmatkoilla lentokoneessa melko surkea ruokailu. Aamupalaksi lentokoneeseen mennessä saatiin kuivat sämpylät ja appelsiinimehu ruokana taisi olla lapsille lihapullia ja muusia ja aikuisille lohkoperunoita ja jauhelihapihviä menomatkalla (sisälsi leipää, salaattia, jälkkäriä) ja kahvit, paluumatkalla oli ruokana aikuisilla perunamuusia ja lihapullia ja lapsilla pasta bolognaisea ja lisukkeet, sekä iltapalaksi saatiin jku erittäin surkea rieskarulla. Joten kannattaa ottaa evästä mukaan. :D Tietty itse voi ostaa jonkunlaisia välipaloja, sipsejä ja karkkeja lähinnä. Ainiin, juomat eivät kuuluneet ruokailuun, EI EDES VETTÄ, joten ne pitää ostaa koneessa ennen ruokaa. Menomatkalla siis heti annettiin sämpylät, sitten köpikseen (josta otettiin tanskalaisia kyytiin, ei koneesta poistumista) jälkeen oli ruoka. Paluumatkalla ruokailu, ja köpiksen (jolloin jätettiin tanskalaiset/ruotsalaiset pois kyydistä, ei koneesta poistumista) jälkeen sitten iltapalaksi se rieskarulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793