Moi!
olen lähössä intiaan työharjoitteluun 4kk, ja mulla on ns. Entry Visa. tarviiko mun esittää intiaan saapuessani
passintarkastuksessa tai jossain paluulippua. olen ostamassa vain menon koska en tiiä tarkkaa paluupäivää ja kaupunkia..
osoisko joku auttaa!?
Intiaan - tarvitaanko paluulippu?
5
543
Vastaukset
- Jarno Piironen
Voit pahimmassa tapauksessa joutua lähtemään takaisin paluumaahan.Näin on minulle kerran käynyt.Uutta lentoa jouduin odottamaan vankilassa.
- tekkyget
Mikset ostaisi menopaluuta, se on yleensä halvempi. Otat avoimen lentolipun, eli paluupäiväksi joku päivämäärä esim. 5kk päähän ja vaihdat sitä sitten sen mukaan kun tiedät tarkan paluupäivän. Mutta muista varmistaa, että ostamaasi lippuun kuuluu 1 maksuton paluupäivän vaihto-oikeus.
- IndiaIndia
paluulippua maahan mennessä. Ei siellä sitä kukaan kysele. Mutta kuten tuossa jo todettiinkin, meno-paluu tulee varmasti halvemmaksi. Ja katsot vaan, että viisumi on kunnossa. Turistiviisumilla voit oleskella siellä max. 3 kk kerralla ja sitten maasta pois 2 kk:ksi. Intian lähetystö varmasti auttaa. Otat vaan etukäteen(!) selvää. Hauskaa reissua ja seikkailua Intiaan!
- Ravali
On 6:n kuukuaden turistiviisumeita ja sitten pidempiä 1 - 5 vuotta. Kuuden kuukauden turistiviisumilla voi oleskella maassa koko sen kuusi kuukautta. Viisumiin ei lyödä ( tai ei ainakaan viime vuonna) leimaa kuten pidempiaikaisiin viisumeihin. Niihin on Indian Embassy lyönyt leiman joka oikeuttaa vain 90:n päivän oleskeluun yhtäjaksoisesti. ja sitten maasta pois kahdeksi kuukaudeksi.
Jos olet oleskellut maassa kuuden kuukauden viisumilla ( ja myös pidemmillä) niin Embassyn sääntöjen mukaan sinulla täytyy olla Embassy:n lupalappu palata Intiaan alle kahden kuukauden muualla olon jälkeen. - katangel81
Kiitos vastauksista kaikille! :)
Tais olla kumma kysymys mutta tulipahan vaan mieleen.. onhan jossain mailla sellanenkin vaatimus..
joo se on varmaan totta että toi menopaluu tulis halvemmaks oikeastaan, vaan kun ostaa noita nettilippuja ei niissä taida olla mahdollisuutta vaihtaa päiviä.. vai onko joku tormännyt? katselin tuolta vertaa.fi:n kautta lentoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361