pilven kokeilu

jooohoh

tekisi niin mieli kokeilla tuota pilveä niin eikös 1gramma pilvee maksa jonkun 10-20e laadusta riippuen? ja kun en ennen ole kokeillut (ehkä parit savut kylläkin) nii paljon sitä kannattaa polttaa ekalla kerralla ja monta jointtia kääntää tuosta grammasta? ja ei mitään viestejä että ei kannata kokeilla kun olen kummiskin päättäny kokeilla sanottepa mitä tahansa. ja alkoholi ja tupakka on vaarallisempaa.

9

4659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddwww764

      useimmiten hinta on juuri tuo 10-20e/g. Tuotteen laatu saatta vaihdella hyvinkin paljon... joskus saattaa 0.3g riittää tai joskus 3g. Paras tapa on varmaan käyttää älyä tai bongia ja ottaa pieniä määriä ja katsoa miten lähtee.... huom tämä koskee yli 18 vuotiasta ihmistä maissa jossa kannabis on sallittua!

      • jooohoh

        juu en ole polttamassakaan suomessa ja olen tietenkin yli 18v


      • joooooooooooooh
        jooohoh kirjoitti:

        juu en ole polttamassakaan suomessa ja olen tietenkin yli 18v

        mä oon jostain lukenu et ekalla kerralla voi riittää jopa 0,2 grammaa mut kai se tosiaan riippuu laadusta yms.. kaverini joka oli kans ennen ottanu joltain vaan parit savut kokeili ekan kerran kunnolla niin se poltti varmaan joku yli gramman.. sen jälkeen se oli kyl aika tötsyis mut ei se kuitenkaan missään övereis ollu.. kannattaa varmaan käärii grammasta joku ehkä 3 jointtii ja poltella sit kaikessa rauhassa ja kattoo vähän miten toimii


      • kkkkokokokokokokok
        joooooooooooooh kirjoitti:

        mä oon jostain lukenu et ekalla kerralla voi riittää jopa 0,2 grammaa mut kai se tosiaan riippuu laadusta yms.. kaverini joka oli kans ennen ottanu joltain vaan parit savut kokeili ekan kerran kunnolla niin se poltti varmaan joku yli gramman.. sen jälkeen se oli kyl aika tötsyis mut ei se kuitenkaan missään övereis ollu.. kannattaa varmaan käärii grammasta joku ehkä 3 jointtii ja poltella sit kaikessa rauhassa ja kattoo vähän miten toimii

        Paha vetää överit, ei taida oikeen heti onnistua! Kyllähän semmonen 0,5-1 g riittää ihan hyvin saamaan oloja.


    • -------------

      En tiedä mitä paskaa ootte oikein polttanu, jos tarvii sellasen 0.3-0.5g päästäkseen "oloihin". Itselläni kyllä pärähtää n 0.1g joskus kunnolla ja toletkaan ei kovin alhaiset ole.

    • Rylä

      1 gramma maksaa tosissaan katukaupassa noin sen 10 € tai siitä ylöspäin, laadusta riippuen. Grammasta saa n. 5 jointtia, eli 0,2 grammaa riittää yhteen kokeilukertaan, se on ihan ok ekalla käyttökerralla. Ja itse en tietenkään ole kokeillut, kuulin kavereilta! Kannabishan on laitonta ja sitäpaitsi olen alaikäinen! Hyh sentään, pois moiset myrkyt minusta ;)

    • juuuuuuuuuuuuu

      yks esittää kovista :D.. käy sääliks tommosta

    • Anonyymi

      no en tiedä mutta ekan kerran kun poltin, otin yksin koko gramman, sain jonkun ahdistuskihtauksen, en tiedä, alkoi ahdistaa ja tuntuin ihan kun olisin ollut umpikännissä enkä muista mitään. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe