raskaus

16.v.tyttö

Voiko eka nussinnasta tul raskaaks jos ei käytetä mitään ehkäisyjä
kaveri sanoo et puhkee paljaalla paremmin?

11

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhä jysäys

      Etkö muka ole koskaan käyttänyt tamppoonia?

    • nm,.,.

      Opettele ensin kirjoittamaan ja mieti seksiä vasta sitten.

    • Lady Baby Annabella

      mutta vaikutat pikemminkin 13-vuotiaalta, kuin 16... Hanki tietoa muualta, kuin foorumeilta!

      • cindix_

        tässä voi olla kyseessä juuri se seikka, että kysyjä ei kehtaa hankkia tietoa muualta, eikä omalla nimellä, oli kysyjä sitten 13- tai 16-vuotias. aika harva 13- tai 16-vuotiaskaan kehtaa mennä kyselemään seksiin liittyviä asioita joltain aikuiselta henkilöltä. joten eikö ole parempi että tietoa hankkii jostain, eikä jätä sen varaan että "kaverit sano"..?


      • Hasil.
        cindix_ kirjoitti:

        tässä voi olla kyseessä juuri se seikka, että kysyjä ei kehtaa hankkia tietoa muualta, eikä omalla nimellä, oli kysyjä sitten 13- tai 16-vuotias. aika harva 13- tai 16-vuotiaskaan kehtaa mennä kyselemään seksiin liittyviä asioita joltain aikuiselta henkilöltä. joten eikö ole parempi että tietoa hankkii jostain, eikä jätä sen varaan että "kaverit sano"..?

        Optimi-ikä on siinä 22-25-vuotiaana kunhan on naimisissa (en ole uskovainen) mutta moraalin puutteessa se ei tietenkään ole näin. Seksivalistus on huuhaata, ei vauvakaan tarvitse opetusta siitä miten imetään tuttipulloa, tällaiset asiat kun ovat itsestäänselvyyksiä. Jos siis kyselee sitä tai tätä seksistä, silloin pystytään varmuudella osoittamaan, ettei kysyjä ole valmis seksiin vielä useisiin vuosiin. Varsinkin jos ottaa vielä hölmön kaverin lausunnon varteenotettavaksi vaihtoehdoksi eikä kykene itse havainnoimaan/päättelemään tilannetta, niin ei taida olla kysyjä valmis vielä moneen muuhunkaan asiaan.


      • cindix_
        Hasil. kirjoitti:

        Optimi-ikä on siinä 22-25-vuotiaana kunhan on naimisissa (en ole uskovainen) mutta moraalin puutteessa se ei tietenkään ole näin. Seksivalistus on huuhaata, ei vauvakaan tarvitse opetusta siitä miten imetään tuttipulloa, tällaiset asiat kun ovat itsestäänselvyyksiä. Jos siis kyselee sitä tai tätä seksistä, silloin pystytään varmuudella osoittamaan, ettei kysyjä ole valmis seksiin vielä useisiin vuosiin. Varsinkin jos ottaa vielä hölmön kaverin lausunnon varteenotettavaksi vaihtoehdoksi eikä kykene itse havainnoimaan/päättelemään tilannetta, niin ei taida olla kysyjä valmis vielä moneen muuhunkaan asiaan.

        Kuka ihme nykyään harrastaa seksiä vasta 22-25- vuotiaana? Uskon ettei kukaan. Kannattaa sinunkin maailmanmenoa miettiä vähän realistisemmin


      • Hasil.
        cindix_ kirjoitti:

        Kuka ihme nykyään harrastaa seksiä vasta 22-25- vuotiaana? Uskon ettei kukaan. Kannattaa sinunkin maailmanmenoa miettiä vähän realistisemmin

        En väitä, etteikö kukaan harrasta nykyään koska moraalinen taso on rappeutunut jo aikoja sitten ja sen kyllä nuorisosta huomaa kun vähänkin vilkaisee mutta 22-25 on välikkö optimi-iälle, oikeastaan 22-27 koska useimmat alle 25-vuotiaatkin ovat vielä ihan lapsia.


      • Lady Baby Annabella
        cindix_ kirjoitti:

        tässä voi olla kyseessä juuri se seikka, että kysyjä ei kehtaa hankkia tietoa muualta, eikä omalla nimellä, oli kysyjä sitten 13- tai 16-vuotias. aika harva 13- tai 16-vuotiaskaan kehtaa mennä kyselemään seksiin liittyviä asioita joltain aikuiselta henkilöltä. joten eikö ole parempi että tietoa hankkii jostain, eikä jätä sen varaan että "kaverit sano"..?

        koska onhan niitä sellaisiakin jossa lukee jo valmiina eikö tartte ittse kysyä. Sitä paitsi, jos ei kykene ettii seksistä tietoa nolostumatta, ei taida olla valmis moneen vuoteen.


    • painuvittuun

      Ei vittu pää hajoo näihin helvetin typeriin pissaliisoihin, muuttakaa nyt vittu vaikka nigeriaan niin kaikki olis paremmin.

      • 16v

        ei täältä kannata mitää kysyä kaikki vastaukset ovat sairaita
        mä annan pojan puhkaista mun immenkalvo paljaalla kävi miten kävi


      • Hasil.
        16v kirjoitti:

        ei täältä kannata mitää kysyä kaikki vastaukset ovat sairaita
        mä annan pojan puhkaista mun immenkalvo paljaalla kävi miten kävi

        ...sitten 22-25-vuotiaana. Ja pidät lapsen kanssa tai sukupuutos koittaa täälläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe