Miten saan Outlookin kielen takaisin suomeksi.
Muuttui englanninkieliseksi viimeisessä
päivityksessä. Auttakaa
Outlook kielivalinta takaisin suomeksi
5
4110
Vastaukset
- asensitko?
Olet tainnut itse asentaa englanninkielisen päivityksen?
Kun tarkistat/asennat päivitykset nimenomaan ainoastaan oman koneesi windows updatesta niin saat juuri sinun koneestasi puuttuvat ja oikeat päivitykset.
>Työkalut
>Windows update
>Etsi päivityksiä ja asenna ainakin kaikki tärkeät päivitykset.- Irmi
No tämä päivitys juuri muutti suomenkielisen
Outlookin englanninkieliseksi, miten sen sen
takaisin suiomenkieliseksi ??? Auttakaa nyt jos tiedätte - asensitko
Irmi kirjoitti:
No tämä päivitys juuri muutti suomenkielisen
takaisin suiomenkieliseksi ??? Auttakaa nyt jos tiedätte>No tämä päivitys juuri muutti suomenkielisen
takaisin suiomenkieliseksi ???<
-Mikä tämä päivitys?? Mistä sen asensit?? Oman koneesi Windows updatesta vai joltain nettisivustolta?
Jo koneessasi on ME tai XP-käytöjärjestelmä niin käytä palautustoimintoa ja palauta koneesi sellaisen päivän tilanteeseen jolloin et vielä ollut sitä päivitystä asentanut.
>Käynnistä
>Kaikki ohjelmat
>Apuohjelmat
>Järjestelmätyökalut
>Järjestelmän palauttaminen
Huom.tekemäsi järjestemän palautuksen voit myös halutessasi kumota.
- epätoivoinen
Voisko joku auttaa, kun mun hotmail-tili kaapattiin ja sain tilini takaisin ja muutettua salasanat sekä tilin Outlookiksi, mutta avattuani s-postin se on arabia tms., joten en tiedä yhtään kuinka navigoida ja muuttaa kieli?
- noreply old messages
tuossa KYMMEN VUOTTA VANHASSA viestissä puhuttiin outlook ohjelmasta, ei siitä sähköpostista outlook.com.
Mene oikealle palstalle ja yritä ainakin vastata vähän tuoreempii ketjuihin tai aloita itse oma viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891938Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714