yleisen käsityksen mukaan islam pitää homoseksuaaleja tekoja synteinä. homoseksuaalin ihmisen oletetaan islamissa "kilvoittelevan" ominaisuutensa kanssa ja pyrkivän parannukseen eli muuttumaan heteroksi ja sitä kautta pelastautumaan.
koska islam on monessa suhteessa kiveen hakattu uskonto, -muhammedin opetukset ovat muuttumattomia ja tulkinnanvaraistamattomia sekä ehdottomia käskyjä, -voidaan ennakoida esimerkiksi suomen muslimiväestön lisääntymisen aiheuttavan jatkossa voimakkaitakin konfliktitilanteita juurikin länsimaisen vapaamielisen seksuaalisuuskäsityksen julkisen ja yleisen esilläolon kanssa. homoseksuaaleja ja homoseksuaalisuutta sekä muuta vinkeyttä on esillä televisiossa, radiossa, lehdistössä ja mainonnassa ylenmäärin. tähän arvoliberaalit suomalaiset ovat jo tottuneet ja hyvin omaksuneet suvaitsevaisuuden. tästä kielii mm. se seikka, että avioliittolakia ollaan hyvää vauhtia muovaamassa sukupuolineutraaliksi.
suomi on siis sekularisoitunut kristinuskon tiukimmista tulkinnoista, -tätä muutosta on sitten seuraavaksi odotettavissa maahamme muuttavilta muiden uskontokuntien edustajilta. jos siis ennakoidaan , että muslimiväestön kasvaessa heidän osuutensa esimerkiksi poliittisessa päätöksenteossa lisääntyy, seuraa siitä sitä, että islaminuskoiset poliitikot joutuvat suomessa kompromisseihin uskonsa kanssa tehdessään päätöksiä esimerkiksi adoptioasioissa ja homojen dark roomien sijoitteluissa kaupunkimiljööseen. tällöin siis moderni yhteiskunta pakottaa tavallaan omalla rakenteellaan uskossa elävät muuttamaan käsityksiään ja ajantasaistamaan tulkintoja. periaatteista siis joutuu tinkimään ja "uskosta luopumaan" sitä nopeammin, mitä tiukemmin on integroitunut yhteiskuntaan.
islam on, kuten todettua, homovastainen uskonto ja muslimit islamin pyhiä kirjoituksia tottelevina käytännössä homofobisia. koska suomi on sitoutunut homofobian vastaiseen taisteluun mm. kansainvälisissä sopimuksissa ja vähemmistövaltuutetun kannanotoissa, on silloin nähdäkseni kaikkein paras keino vapauttaa muslimit tuosta piinaavasta homofobiasta antamalla heille yhteiskunnallista vastuuta riittävän suurina annoksina. se lääke toimii siedätyshoitona ja on luultavasti tehokkainta hoitoa muutenkin. :)
seksuaalivähemmistöt ja islam
2
630
Vastaukset
- ajatusrikollinen1000
se niin ole, että muslimit teurastaa meidät muutaman vuosikymmenen sisällä.
Mutta ennen sitä pidetään hauskaa! - ...........
Hollannissa homoseksuaalien lehti Gay Krant teki lukijoilleen puoluekannatuskyselyn. Kyselyn perusteella äärioikeistolainen ja anti-islamilainen Partij Voor de Vrijheid oli suosituin puolue. PVV:tä kannatti 22.3% vastannesitsa, kun kannatus oli puoli vuotta aikaisemmin 16.6%.
Kannatuksen kasvu johtuu oletettavasti etnisen (lue: islamilaisen) nuorison harrastamasta homojen hakkaamisesta.
http://www.dutchnews.nl/news/archives/2010/11/pvv_biggest_party_among_gay_kr.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289