Junassa nuorempaa miestä

Naisjohtaja

Istuin iltajunaan ja valmistauduin pitkään matkaan kuumana kesäisenä iltana. Vaunu alkoi täyttyä matkustajista ja eteeni istui nuorempi mies tai poika vielä, n.17-19 v.

Poika vilkuili mua lukiessani iltapäivälehteä. Tiedän, että näytin hyvältä tiukassa hameessani ja korkkareissani. Valkoinen kauluspaita oli hieman auki ja vaaleat hiukset nutturalla. Olin aina pitänyt urheilusta ja reiteni olivatkin tiukat ja hoikat. Olin pitkähkö ja sääreni nauttivat miesten katseista.

Vieressämme oli vain yksi mummo, joka pysyi hereillä juuri ja juuri. Nautin pojan katseista, eikä hän huomannut minun tietäväni hänen kuumista vilkaisuistaan. Vaihdoin välillä jalkojen asentoa ja poika yritti nähdä haaroväliini kuumeisesti ja salaa. Hameeni oli jo hieman noussut ylemmäs yli puolireiden ja stay- upit alkoivat näkyä reisillä.

Pyörittelin kaulakorua kaulaaukollani sormillani puolivahingossa siirtäen samalla paidankaulusta sivummalle.

Lipuntarkastaja ilmoitti tulostaan ja nousin laukulleni, joka oli ylähyllyllä. Olin unohtanut lippuni sinne. Tunsin kuinka paitani nousi ylemmäs ja tiesin pojan huomaavan vatsalihakseni ja ehkä näkevän reunan mustista pikkuhousuistani.

Tiputin lippuni muka vahingossa pojan jalkoihin ja kyyristyin nostamaan sitä pääni melkein pojan haaroissa. Huomasin ahdistusta pojan housuissa. Pojan katse seikkaili todennäköisesti kaula- aukossani ja c- kupin terhakoilla rinnoillani.

Lipuntarkastuksen jälkeen rentouduin ja mummokin poistui seuraavalla asemalla. Vaunussa ei ollut kuin kolme muuta ihmistä meidän lisäksi. Kaikki olivat vaunun toisessa päässä. Meidän vaunumme oli viimeinen, joten turhia kulkemisia ei ollut. Saimme olla rauhassa.

Päätin käydä vessassa ja ottaa pikkarit ja stay- upit pois. Olihan kuuma ilma...

Tullessani takaisin poika katsoi mua jo kaukaa. Pian hänen varmaan pitäisi päästä poistamaan paineita.

"Kuuma ilma", sanoin pojalle.
"Niin, ja pitkä matka.", poika vastasi.
Kävi ilmi, että edessä oli vielä molemmilla parin tunnin matka.

Pojalla oli jalassaan jotkut jalkapallosortsit ja pelipaita. Näki jo kaukaa pojan pelaavan tai urheilevan, reidet olivat voimakkaan näköiset. Hartiat eivät olleet pikkupojan.

Teeskentelin nukkuvani ja siirsin jalat pojan jalkojen viereen. Sääreni koskettivat pojan jalkoja ja kuulin pojan nielaisevan.

Siirsin jalkani penkille ja olin puolimakaavassa asennossa. Tuntui, että reidet tarrautuivat toisiinsa oli niin kuuma.

Korkkarit tuntuivat epämukavilta ja päätin ottaa ne pois. Poika näki paljaan alapääni siirtäessäni jalkani alas penkiltä ja oli totisen näköinen.
Kumarruin ottamaan korkkareita pois ja kaula- aukkoni avautui pojalle.
"Voitko katsoa, ettei ketään tule, otan rintsikat pois?", kysyin pojalta.
Hän nyökkäsi totisena.

Nousin ylös otettuani rintsikat pois ja sulloin niitä laukkuuni. Seisoin pojan jalkojen välissä.
Vilkaisin muihin matkustajiin ja kaikki näyttivät nukkuvan tai olevan meihin selin.

Vaunu nytkähti ja kaaduin muka pojan syliin istahtaen kovan elimen päälle.
"Voi anteeksi, sulla on vissiin puhelin taskussa, se on niin kova..."

Pojan kädet siirtyivät vatsalleni paidan alle ja nousivat hallitusti ylemmäs tisseilleni. Hieroin alapäätäni poikaan ja vaikutus oli melkoinen.
Kolli kiihottui entisestään ja kouri tissejäni puristellen niitä vahvoilla nuorilla käsillään.

Istuin pojan sylissä selin häneen ja kaivoin kalun sortseista.
"Se on noin iso..." Runkkasin kalua ja kulli kasvoi vielä vähän vapauduttuaan housuista.

Siitä oli aikaa kun olin saanut noin nuorta kullia ja halusin maistaa sitä. Nousin päältä ja laskeuduin pojan eteen.

Kiimaiset silmät tuijottivat mua ja odottivat kosketusta kalulla. Nuolaisin spermaa terskan päästä ja vedin esinahkaa taakse ottaen kalun kuumien huulieni väliin. Poika työnteli vastaan ja huokaili raskaasti.

"Maistuu hyvälle...maukas ja kova...nai mua suuhun...ihana poika..." Hän otti päästäni kiinni ja nai koko ajan kovemmin huulieni väliin.

"Sä imet hyvin...kauniit huulet, ota se kokonaan suuhun."

Kalu upposi suuhun ja kurkkuun asti, poika oli saamaisillaan kun lopetin imemisen. Käännyin nojaamaan omaan penkkiini peppu pojalle pystyssä.

Poika oli tulemassa sisääni kun pysäytin ja pyysin nuolemaan mua takaapäin. Pojan sileä naama painui alapäähäni ja kieli tunnusteli klittaa ja häpyhuuliani. Hame nousi lantiolle pojan ahkeroidessa pillullani. Sileä naama tuntui ihanalle pakaroiden välissä, erilaista kuin mieheni partainen naama.

Poika kiusasi sormellaan peppureikääni.
"Älä, älä sinne..." Poika jatkoi nuolemistaan ja kiusoitteluaan.

Hän istui penkilleen ja veti mut istumaan syliinsä. Kulli hieroi ihanasti pimppaani. Ohjasin elimen sisääni pojan haukkoessa happea.

"Mikä sun nimi on...?", kysyin pojalta.
"Jarkko...mikä sun..."
"Kata..."

Painoin lantiotani tiukemmin Jarkkoon kiinni ja kulli painui syvemmälle. Poika repäisi paitani auki ja kouri kovaa tissejäni.

"Sä oot hyvä...tuntuuko kulli hyvältä?" Samassa poika siirsi toisen kätensä pimpalleni ja alkoi pyörittämään sormeaan klitallani.

"Voih...älä vain lopeta..Jarkkoohhh...nai mua kovaa...ihana kulli..." Vapisin orgasmin kourissa ja imin Jarkon sormea, etten huutaisi ääneen. Poika kostutti sormeaan klitallani ja työnsi sormen suuhuni. Imin sormea kiimaisena vartalon kouristellessa. Rinnat poukkoilivat edestakaisin ja värisivät.

Toivuttuani nojauduin hieman eteen ja Jarkko katseli kuinka kalu liikkui sisääni ja ulos.
"Mahtava perse...tiukka pillu sulla, nainen."

Jarkko pani mua ja mä inisin huokaillen. Sormi liikkui taas peppureiälläni ja pian poika purkautui sisääni voimakkaasti.

Kaiutin ilmoitti saapumisesta aemalle ja meillä tuli kiire siistiytyä. Jarkko antoi puhelinnumeronsa ja kiitti mahtavasta kokemuksesta. Asuimme samassa kaupungissa ja säikähdin hetkeksi.
"Ei hätää, en kerro kellekään.", Jarkko lupasi.

Nousin junasta vaihdettuani uuden paidan päälle ja suunnistin uimahalliin. Kävin pesulla ja heitin rikkinäisen paidan roskiin.

Otin taksin kotiin ja päästyäni kotiin kaaduin sohvalle. Mieheni ei ilmeisesti ollut kotona kun oli niin hiljaista.

Nousin ja heitin paidan tuolille, korkkarit kopisten rintsikat ja hame päällä suunnistin keittiöön. Muistelin junamatkaa ja aloin kiihottua kiihkeästä nuorukaisesta.

Riisuessani hametta ja nojaten keittiön pöytään kuulin mieheni tervehdyksen ja lämpimät kädet lantiollani.
"Tervetuloa kotiin. Anna mä riisun sen."

Mieheni veti hametta alas korkkareiden yli ja pois. Hän avasi rintsikkani ja liimautui selkääni.
Tunnustelin käsilläni ja huomasin, että miehelläni oli vain pyyhe päällä.

Hän työnsi mut keittiön kaappia vasten ja riisui pikkuhousuni. Pikku puraisuja pakaroihin ja nuolaisuja pimpallani saivat minut huokailemaan.

"Mun oma pikku johtaja...sulla on niin hyvä perse..."

Mieheni kaatoi mut keittiön pöydälle vatsalleni ja lantiosta alaspäin jäi pöydän yli. Pidin pöydästä kiinni mieheni tunkeutuessa pilluuni kangellaan.

Keittiö kaikui märistä lihan äänistä mieheni lantion hakatessa pakaroihini. Vaativat kädet pitivät lantiostani kiinni, enkä voinut liikkua juuri ollenkaan.

Mieheni avasi nutturani ja piti pitkistä vaaleista hiuksistani toisella kädellään pitkän elimen painuessa sisääni.

Tunsin kuumaa spermaa sisälläni ja mieheni tökki viimeiset työnnöt huohottaen ja lysähtäen selkäni päälle.

Mieheni irtaantui ja antoi suukon niskaani. Sperma valui reisilleni ja taas kerran olin jäänyt ilman orgasmia mieheni kanssa.

Suihkun jälkeen puin kesämekon päälle ja ilmoitin lähteväni kävelylle. Mieheni ilmoitti lähtevänsä mökille kaverinsa kanssa. Tulisivat huomenillalla takaisin.



jatkuu....

4

17375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä!

      Ihana tarina..Pian jatkoa!!

      • Wiikinkisoturi

        Tosi mahtava tarina voin vain kuvitella itteni
        jarkon tilalle!! intohimoni on vanhemmat naiset
        uuhh..nam lisää tälläistä oot aika hotbabe!!!


    • Ville Vallaton

      Erittäin hyvin kirjoitettu. Kiitos!

      Ps. Jätä seuraavalla kerralla stay upit jalkaan.
      ;-)

    • kiihottunut

      Todella upeasti kirjoitettu viettelykohtaus, jota lukisi pidemmänkin aikaa. Tarinasi oli jopa eroottinen eikä arkinen aktikuvaus. Kirjoita ihmeessä lisää erotiikkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe