Moikka ! Olen 19-vuotias työssäkäyvä tyttö, joka etsii naishenkilöä jonka kanssa voisi etsiä jonkun kivan kolmion (/kaksion jos kolmiot on liian kalliita). Vuokraa saisi olla ihan max. 450e per hlö, mielummin kuitenkin 400 euron pintaan.
Olen sosiaalinen ja sopeutuvainen henkilö, joka antaa toiselle rauhan ja siivoaa itse omat jälkensä. Kaipaan kämppikseltäni positiivista asennetta, eli vähän enemmän kuin moi olisi kiva, mutta kuitenkin että pahin nuoruuden menokausi olisi jo takana että itsekin saisi rauhaa. Omat jäljet pitäisi myös osata siivota :)
Kämpästä sitten sen verran että en kovinkaan mielelläni muuta itä-helsinkiin tai kallioon (tai mihinkään niiden tyylisiin paikkoihin) ja muutto olisi kiva hoitaa lokakuun puolessa välissä tai viimeistään marraskuun alkuun mennessä.
Jos kuulostaa hyvältä, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]
HKI kämppis
mansetytto
2
460
Vastaukset
- mansetytto
Joo eli aikataulu on muuttunut, pääsisin sittenkin muuttamaan vasta 19.11 :)
- mansetytto
Maksimivuokra vois sittenkin olla 500e/nuppi, halvemmalla ei oikein tahdo saada :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891