Moikka ! Olen 19-vuotias työssäkäyvä tyttö, joka etsii naishenkilöä jonka kanssa voisi etsiä jonkun kivan kolmion (/kaksion jos kolmiot on liian kalliita). Vuokraa saisi olla ihan max. 450e per hlö, mielummin kuitenkin 400 euron pintaan.
Olen sosiaalinen ja sopeutuvainen henkilö, joka antaa toiselle rauhan ja siivoaa itse omat jälkensä. Kaipaan kämppikseltäni positiivista asennetta, eli vähän enemmän kuin moi olisi kiva, mutta kuitenkin että pahin nuoruuden menokausi olisi jo takana että itsekin saisi rauhaa. Omat jäljet pitäisi myös osata siivota :)
Kämpästä sitten sen verran että en kovinkaan mielelläni muuta itä-helsinkiin tai kallioon (tai mihinkään niiden tyylisiin paikkoihin) ja muutto olisi kiva hoitaa lokakuun puolessa välissä tai viimeistään marraskuun alkuun mennessä.
Jos kuulostaa hyvältä, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]
HKI kämppis
mansetytto
2
438
Vastaukset
- mansetytto
Joo eli aikataulu on muuttunut, pääsisin sittenkin muuttamaan vasta 19.11 :)
- mansetytto
Maksimivuokra vois sittenkin olla 500e/nuppi, halvemmalla ei oikein tahdo saada :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655410Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842717- 2742521
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551197Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096