Moikka ! Olen 19-vuotias työssäkäyvä tyttö, joka etsii naishenkilöä jonka kanssa voisi etsiä jonkun kivan kolmion (/kaksion jos kolmiot on liian kalliita). Vuokraa saisi olla ihan max. 450e per hlö, mielummin kuitenkin 400 euron pintaan.
Olen sosiaalinen ja sopeutuvainen henkilö, joka antaa toiselle rauhan ja siivoaa itse omat jälkensä. Kaipaan kämppikseltäni positiivista asennetta, eli vähän enemmän kuin moi olisi kiva, mutta kuitenkin että pahin nuoruuden menokausi olisi jo takana että itsekin saisi rauhaa. Omat jäljet pitäisi myös osata siivota :)
Kämpästä sitten sen verran että en kovinkaan mielelläni muuta itä-helsinkiin tai kallioon (tai mihinkään niiden tyylisiin paikkoihin) ja muutto olisi kiva hoitaa lokakuun puolessa välissä tai viimeistään marraskuun alkuun mennessä.
Jos kuulostaa hyvältä, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]
HKI kämppis
mansetytto
2
425
Vastaukset
- mansetytto
Joo eli aikataulu on muuttunut, pääsisin sittenkin muuttamaan vasta 19.11 :)
- mansetytto
Maksimivuokra vois sittenkin olla 500e/nuppi, halvemmalla ei oikein tahdo saada :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799515Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3613653Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712480- 371516
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141406Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää821111