Älkää missään nimessä menkö lasten kanssa turkkiin.
Me tehtiin se virhe ja vieläkin kärsitään siitä.
Koko perhe sairastui vakavasti.
Lapset ei syönyt paikallista ruokaa.
Jos lasten kanssa pitää johonkin lähteä niin menkään puhtaampiin maihin esim. kreikka.
Siellä ollaan oltu ja mitään ongelmia ei ollut.
En suosittele Turkkia
Reissuperhe
3
664
Vastaukset 3
- .....
No mistä ne lapset sairastui, jos eivät paikallista ruokaa syöneet, lentokoneruoasta?
Mikä lentoyhtiö? Mikä matkatoimisto?- Alkup.
Ihan siitä vain kuin siellä on niin likaista. Tarkkaan ei lääkäritkään osanneet sanoa mutta veikkaus oli että olivat ja tietysti olivat kosketelleet pintoja ja sitten varmaan sormet suuhun.
- Jo vuosia käyty...
Sieltä joku neljän tähden hotelli. Lapselle paljon turvallisempi maa kuin kiihkeät ja likaiset Espanja, Kreikka, Turkki ja Marokko. Egyptistä nyt puhumattakaan!!!
Valitettavasti hinta on mitä on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487