Olen 22- vuotias yliopisto-opiskelija ja tarvitsen apua englannin kieleni kanssa. Minulla alkaa vuoden päästä juridinen englanti ja haluaisin koko tämän vuoden valmentautua kyseiselle kurssille.
Kirjoitin 2 vuotta sitten lukiossa B:n ja tauon vuoksi suurin osa silloin opitusta englannista on unohtunut. Haluaisin ensi syksynä olla vähintään E:n tasoa englannissa. En vain pysty menemään edes kyseiselle kurssille kun ahdistaa niin paljon muiden hyvä osaaminen :/
Vastailetko tänne kun käyn täällä päivittäin! :)
Kiitos paljon etukäteen!!!!
Englannin yksityisopetusta Turussa?
4
1935
Vastaukset
- Barrister
Uskallan sen verran sanoa, että jos et lukioaikana kyennyt B:tä parempaan, niin et kyllä vuodessa millään pääse E:n tasolle. Se on selvä. Mutta vaikka et sille tasolle pääsekään, niin se ei suinkaan merkitse sitä ettetkö kykenisi juridista englantia opiskelemaan. Se on kuitenkin ammattikieltä, johon muu opiskeltu auttaa aika paljon.
- haaveilija*
Ajattelin mennä kesäksi Yhdysvaltoihin tai Australiaan. Aion tehdä todella paljon töitä englannin kielen suhteen. Itse uskon tavoitteeseen! :)
- american english
aviomieheni on amerikkalainen, asumme Turussa... [email protected]
- Nicodemuz
Hei! Olen kehittänyt juuri uuden ja ilmaisen(!) webbipalvelun, jonka avulla voit hakea tai tarjota yksityisopetusta:
http://www.yksityisopetus.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988