Olen 22- vuotias yliopisto-opiskelija ja tarvitsen apua englannin kieleni kanssa. Minulla alkaa vuoden päästä juridinen englanti ja haluaisin koko tämän vuoden valmentautua kyseiselle kurssille.
Kirjoitin 2 vuotta sitten lukiossa B:n ja tauon vuoksi suurin osa silloin opitusta englannista on unohtunut. Haluaisin ensi syksynä olla vähintään E:n tasoa englannissa. En vain pysty menemään edes kyseiselle kurssille kun ahdistaa niin paljon muiden hyvä osaaminen :/
Vastailetko tänne kun käyn täällä päivittäin! :)
Kiitos paljon etukäteen!!!!
Englannin yksityisopetusta Turussa?
4
1939
Vastaukset
- Barrister
Uskallan sen verran sanoa, että jos et lukioaikana kyennyt B:tä parempaan, niin et kyllä vuodessa millään pääse E:n tasolle. Se on selvä. Mutta vaikka et sille tasolle pääsekään, niin se ei suinkaan merkitse sitä ettetkö kykenisi juridista englantia opiskelemaan. Se on kuitenkin ammattikieltä, johon muu opiskeltu auttaa aika paljon.
- haaveilija*
Ajattelin mennä kesäksi Yhdysvaltoihin tai Australiaan. Aion tehdä todella paljon töitä englannin kielen suhteen. Itse uskon tavoitteeseen! :)
- american english
aviomieheni on amerikkalainen, asumme Turussa... [email protected]
- Nicodemuz
Hei! Olen kehittänyt juuri uuden ja ilmaisen(!) webbipalvelun, jonka avulla voit hakea tai tarjota yksityisopetusta:
http://www.yksityisopetus.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348