Alanyassa oli huonosti vaatepesuloita. Kuinka on Marmariksessa?
Asumme Hawaii hotellissa, kait siellä on mahd pesettää vaatteet? Minkälainen on muuten asustaa ko hotelli? Onko buffa-aamupala hyvä?
Tiedätkö, onko kuljetusta katamaraanilla Rhodokselle syyskuun lopussa? Kait se laiva kulkee sinne myöhemminkin, vai?
Pesulat
6
547
Vastaukset
- kartsa
kulkee päivittäin 16.10. asti.
- jaakkoolavi
yleisesti hotelleista järjestyy pesulapalvelut, respassa viimeistään selviää. Hain hakusanalla "camasirhane marmaris" paikallisia pesuloita ja niitä tuli tarjolle useampia - uskon että hotellit pesettävät niissä omia tekstiilejään, tuskin ainakaan pinimmissä on omaa pesulaa. Pesuloiden joukossa on mm. www.jet48.com, joka liputti myös englanniksi, mutta sivu ei alkanut kääntymään turkista englannin kielelle. Mukavaa Marmariksen matkaa!
- vieras_____
Diyar Çamaşırhane: Suosittelen ja palvelua saa tarvittaessa myös suomen kielellä.
Çetin Çamaşırhane: En suosittele koska sovittu hinta ei pitänyt.
Yhteystietoja Marmariksen pesuloista: http://www.reehber.com/sektorel/mugla/marmaris/camasirhane-ve-kurutemizleme/250/- --------------------
Kiitos asiallisista vastauksistanne?!
- tuulip.ja jne
mistä löydän tämän luotettavan pesulan?ajattelin pesettää pyykit ennen kotimatkaa.paljonko maksaa ja kauanko kestää?
- lady69
saako paikallisen siemennesteen hyvin putsattua? siippa kuitenkin tarkistaa kledut kotipuoleen palattuani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832