"MinäOlen"-lista lakkautettu?

????

Kaupallis-spiritualisella MinäOlen-liikkeellä on ollut oma terapeuttirekisterinsä. Nyt sitä ei löydy. Tuossa listassa on esiintynyt henkiparannuksen, luontaistuotealan ja vaihtoehtohoitojen harjoittajia. Myös psykologeja, sairaanhoitajia - ja oliko joku lääkärikin? - ns. epävirallisten rinnalla. Hypnoosipuolelta joku tieteellinen hypnoosi-psykologi, pari "suggestoterapeutti XYZ:ä", järjestäytymätöntä hypnologia.

Onko lista lakkautettu? Jos on, niin onko syynä Valviran skannausten pelko? Vai mahdolliset vastuuongelmat toimijoiden terapioista ja kuluttajamarkkinoinnista?

http://www.minaolen.com/frameset.html

24

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäselviä

      Ehkä siitäkin "terapeuttirekisteristä" puuttui asianmukainen rekisteriseloste? Tietosuojakysymykset tuntuvat muutenkin herkistävän näitä erityisaloja.

      • herkistelevät

        Herkistelevät erityisalans valvonnasta ja seurannasta (niistä "skannauksista" mikä laukaisee joissakin herjat "kammoisista" ja "paranoidisista"). Tietoturva ja koulutussotkut myös arkoja juttuja.


    • listaukset?

      Mistä löytyy Minä Olen-rekisterin vanhat listaukset? Eiköhän monetkin tahot (Butlerin varomat "skannaajat") ole seurailleet niitäkin, käynyt läpi ja ottanut talteen...

      • Butler

        on skannattu seuraaville sukupolville ihmeteltäväksi. Mulla on kyllä niitä tallella, mutta en luovuta niitä ilmaiseksi. Rahalla saa ....


      • listoja?
        Butler kirjoitti:

        on skannattu seuraaville sukupolville ihmeteltäväksi. Mulla on kyllä niitä tallella, mutta en luovuta niitä ilmaiseksi. Rahalla saa ....

        Ai, olet täällä antanut ymmärtää että ketkään, mikään taho ei ole mitään seurannut. Ja nyt onkin Butler itse skannaillut listoilta hypnologeja.


      • Butler
        listoja? kirjoitti:

        Ai, olet täällä antanut ymmärtää että ketkään, mikään taho ei ole mitään seurannut. Ja nyt onkin Butler itse skannaillut listoilta hypnologeja.

        ja jos haluat skannauksen tuloksen, saat maksaa siitä. Olen skannannut teo:rek läiset, maallikot, tieteelliset ja itseoppineet. Myös listoillani on merkinnät rikollisuudesta ja bedofiiliasta, sekä teo:rek jotka ovat menettännet oikeutensa. Olen tehnyt skannauksen omaksi turvakseni, joten se siitä. En kommentoi asiaa emenpää...


      • -Liisa-
        Butler kirjoitti:

        ja jos haluat skannauksen tuloksen, saat maksaa siitä. Olen skannannut teo:rek läiset, maallikot, tieteelliset ja itseoppineet. Myös listoillani on merkinnät rikollisuudesta ja bedofiiliasta, sekä teo:rek jotka ovat menettännet oikeutensa. Olen tehnyt skannauksen omaksi turvakseni, joten se siitä. En kommentoi asiaa emenpää...

        No jo on peliä teillä, ehdittekö edes auttamaan potilaita näiltä kiireiltä?


      • Hmmm...
        Butler kirjoitti:

        ja jos haluat skannauksen tuloksen, saat maksaa siitä. Olen skannannut teo:rek läiset, maallikot, tieteelliset ja itseoppineet. Myös listoillani on merkinnät rikollisuudesta ja bedofiiliasta, sekä teo:rek jotka ovat menettännet oikeutensa. Olen tehnyt skannauksen omaksi turvakseni, joten se siitä. En kommentoi asiaa emenpää...

        Välillä peesaus ja phishing, välillä vihjailu ja pelleily. Joskus toisten nimittely "kammoisiksi", joskus asiallisen tyylistä kirjoittelua. Hypnoosin alojen asenteista ei saa tolkkua.


      • ja sensuuria
        -Liisa- kirjoitti:

        No jo on peliä teillä, ehdittekö edes auttamaan potilaita näiltä kiireiltä?

        Niin. Provoilu on yksi tapa haitata avointa kansalaiskeskustelua. Kaksinaismoralistisesti sitten ollaan närkästyneitä ja leimataan kriittisesti, omilla aivoillaan ajattelevat jäsenet tai tyytymättömät potilaat. Provoilu voi antaa "Yhteisöille" syyn poistaa porukoille kiusallinen asiakritiikki. Businessta ja imagoa pitää suojella eri tavoin.


      • Butler
        Hmmm... kirjoitti:

        Välillä peesaus ja phishing, välillä vihjailu ja pelleily. Joskus toisten nimittely "kammoisiksi", joskus asiallisen tyylistä kirjoittelua. Hypnoosin alojen asenteista ei saa tolkkua.

        elämään mahtuu pörhökieltä, huumoria ja asiatyyliä. Kun näitä oikein sekoittaa, niin mieli hämmentyy ja on altis suggestioille. Ota siitä sitten selvää, missä mennään... Ja muutenkin koko tämä palsta on vitsi. Jos joku ottaa tosissaan nämä kirjoitukset, kantsii hakea apua.


      • Butler
        -Liisa- kirjoitti:

        No jo on peliä teillä, ehdittekö edes auttamaan potilaita näiltä kiireiltä?

        mulla ole potilaita vaan asiakkaita tai oli joskus, mutta nyt toisin...aika menee kokonaan skannauksessa.. ja puhelimeen vastaaamisessa..


      • jjk-jee
        Butler kirjoitti:

        elämään mahtuu pörhökieltä, huumoria ja asiatyyliä. Kun näitä oikein sekoittaa, niin mieli hämmentyy ja on altis suggestioille. Ota siitä sitten selvää, missä mennään... Ja muutenkin koko tämä palsta on vitsi. Jos joku ottaa tosissaan nämä kirjoitukset, kantsii hakea apua.

        Vai että oikein hämmentää tämä Butler. Niinpä niin. On kirjoittajia, jotka tekevät kaikkensa että palsta leimautuisi asiattomien kirjoittajien foorumiksi.

        Ja sehän palvelee sitä, että esimerkiksi kaltoin kohdellut ja hyväksi käytetyt asiakkaat eivät saa edes täällä ääntään kuuluviin.

        Ja sehän on tarkoituskin. Jyrki-boy, Jyrki-boy...


      • Butler
        jjk-jee kirjoitti:

        Vai että oikein hämmentää tämä Butler. Niinpä niin. On kirjoittajia, jotka tekevät kaikkensa että palsta leimautuisi asiattomien kirjoittajien foorumiksi.

        Ja sehän palvelee sitä, että esimerkiksi kaltoin kohdellut ja hyväksi käytetyt asiakkaat eivät saa edes täällä ääntään kuuluviin.

        Ja sehän on tarkoituskin. Jyrki-boy, Jyrki-boy...

        ny.. kyllä tämän foorumin tekee asiamattomaksi henkilöt, jotka potevat sitä kammoa hypnoosia kohtaan. esim. sinunkin kirjoitus on jo paranoidinen, kun oletat minun henkilöllisyyttäni.
        mutta sinunhan on omat kuvitelmasi


      • huumoria
        Butler kirjoitti:

        mulla ole potilaita vaan asiakkaita tai oli joskus, mutta nyt toisin...aika menee kokonaan skannauksessa.. ja puhelimeen vastaaamisessa..

        Vitsikkyyden syy on mikä? Onhan asia vakavahko ja kohteesi nyt kenties asiakas.


      • ei siedetä
        jjk-jee kirjoitti:

        Vai että oikein hämmentää tämä Butler. Niinpä niin. On kirjoittajia, jotka tekevät kaikkensa että palsta leimautuisi asiattomien kirjoittajien foorumiksi.

        Ja sehän palvelee sitä, että esimerkiksi kaltoin kohdellut ja hyväksi käytetyt asiakkaat eivät saa edes täällä ääntään kuuluviin.

        Ja sehän on tarkoituskin. Jyrki-boy, Jyrki-boy...

        Turha arvuutella kuka, eiköhän hämmennnystekniikkka, vihjailu ja väistely kerro motiiveista. Tämä on anonyymipalsta, jossa tulisi myös tavallisten kansalaisten saada keskustella vapaasti. Ja kriittisesti. Miksi sananvapaus, avoimuus ja kriittisyys ovat niin kovin vaikeita hypnoosin sektoreilla?


      • Butler
        ei siedetä kirjoitti:

        Turha arvuutella kuka, eiköhän hämmennnystekniikkka, vihjailu ja väistely kerro motiiveista. Tämä on anonyymipalsta, jossa tulisi myös tavallisten kansalaisten saada keskustella vapaasti. Ja kriittisesti. Miksi sananvapaus, avoimuus ja kriittisyys ovat niin kovin vaikeita hypnoosin sektoreilla?

        tarkoitat tolla kritiikillä ?? Että mollataan maallikoita vai ?? Miten henkilöt voivat keskustella kriittisesti, kun pelkäävät ja kammoavat jo sanaa hypnoosi. Joskus tuntuu, että koko palsta on kammoisten vertaistukipalsta. No joo.. saavat ainaskin apua ongelmaansa..


      • pelailet
        Butler kirjoitti:

        tarkoitat tolla kritiikillä ?? Että mollataan maallikoita vai ?? Miten henkilöt voivat keskustella kriittisesti, kun pelkäävät ja kammoavat jo sanaa hypnoosi. Joskus tuntuu, että koko palsta on kammoisten vertaistukipalsta. No joo.. saavat ainaskin apua ongelmaansa..

        manipulaatiosi, hämmentämisesi, "tyhmän viisaan" esittämisesi ja nälvimisesi eivät enää tehoa. aika moni on jo rekisteröinyt pelailusi. provoile ja pelaile mitä pelailet.


      • Butler
        pelailet kirjoitti:

        manipulaatiosi, hämmentämisesi, "tyhmän viisaan" esittämisesi ja nälvimisesi eivät enää tehoa. aika moni on jo rekisteröinyt pelailusi. provoile ja pelaile mitä pelailet.

        on..kun minusta ei saa teille vertaistukea tai myötätuntoa. Mutta onhan palstalla muitakin samahenkisiä, jotka pelkäävät hypnoosia ja kaikkea, mikä siihen liittyy, joten senkuin kijoittelemaan omia tuntoja...


      • kääntyikin!!!
        Butler kirjoitti:

        tarkoitat tolla kritiikillä ?? Että mollataan maallikoita vai ?? Miten henkilöt voivat keskustella kriittisesti, kun pelkäävät ja kammoavat jo sanaa hypnoosi. Joskus tuntuu, että koko palsta on kammoisten vertaistukipalsta. No joo.. saavat ainaskin apua ongelmaansa..

        Kas kas, täällähän on nyt kirjoiteltu terveydehuoltoväen hörhellyksistä kiviterapioiden ja "tehottomien terapiahoitojen" (Myllykangas) kanssa. Se siitä "maallikoiden mollaamisesta". Onko peelo aina peelo, hypnoosi-ihmisenäkin.


      • sullakin
        Butler kirjoitti:

        elämään mahtuu pörhökieltä, huumoria ja asiatyyliä. Kun näitä oikein sekoittaa, niin mieli hämmentyy ja on altis suggestioille. Ota siitä sitten selvää, missä mennään... Ja muutenkin koko tämä palsta on vitsi. Jos joku ottaa tosissaan nämä kirjoitukset, kantsii hakea apua.

        Ja hypnotrolli rehkii oikein olan takaa. Että saa avoimen palstan romutettua.


      • mitätöimistä
        Butler kirjoitti:

        on..kun minusta ei saa teille vertaistukea tai myötätuntoa. Mutta onhan palstalla muitakin samahenkisiä, jotka pelkäävät hypnoosia ja kaikkea, mikä siihen liittyy, joten senkuin kijoittelemaan omia tuntoja...

        Mitätöimistä. Epäempaattisuutta. Yliyleistyksiä. Kohdistuu myös entisiin tai mahdollisiin asiakkaisiin.


      • miltä kurssilta?
        Butler kirjoitti:

        elämään mahtuu pörhökieltä, huumoria ja asiatyyliä. Kun näitä oikein sekoittaa, niin mieli hämmentyy ja on altis suggestioille. Ota siitä sitten selvää, missä mennään... Ja muutenkin koko tämä palsta on vitsi. Jos joku ottaa tosissaan nämä kirjoitukset, kantsii hakea apua.

        Butler: >"mahtuu pörhökieltä, huumoria ja asiatyyliä. Kun näitä oikein sekoittaa, niin mieli hämmentyy ja on altis suggestioille."

        Kuvaus omasta viestinnästäkö? Onko "pörhökieli" ja "hämmennystekniikka" NLP-kursseilla opetettuja tekniikoita?


      • hmmm...
        Butler kirjoitti:

        on..kun minusta ei saa teille vertaistukea tai myötätuntoa. Mutta onhan palstalla muitakin samahenkisiä, jotka pelkäävät hypnoosia ja kaikkea, mikä siihen liittyy, joten senkuin kijoittelemaan omia tuntoja...

        Butler: >"minusta ei saa teille vertaistukea tai myötätuntoa. Mutta onhan palstalla muitakin samahenkisiä, jotka pelkäävät hypnoosia ja kaikkea, mikä siihen liittyy, joten senkuin kijoittelemaan omia tuntoja..."

        Kovaluontoisuutta. Vähättelyä. Myöskö sävyä virhekohtelua kokeneiden pilkkaamisesta?


      • -Liisa-
        huumoria kirjoitti:

        Vitsikkyyden syy on mikä? Onhan asia vakavahko ja kohteesi nyt kenties asiakas.

        Olen myös täysin ulalla, mikä Butler on, lintu vai kala ja onko oikeasti jokin hätä olemassa, kun jotain outoa on?

        Katselen taas muuten uutta mielenkiintoista kirjaa, mikä saattaa kumota jonain päivänä tämän päivän harha uskomuksia, itse olen samaa mielenkiintoista aihetta tutkinut jo jonkin aikaa, tiedä sitten ketä haluaa tämän kehittymisen estää. Elämme suuria muutosten aikoja jos se vain sallitaan:

        http://www.ultra-lehti.com/kirjat/arv-salainen-asiakirja-2.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe