mikä p****** mato estää spybotin aennuksen

päreet punasena

Kone on pöytäkone, muistia on enough, selain ie8, käyttis win xp, virusturva secure protection plus.

MUTTA nyt puolen vuoden ajan rauta pelittää (avaamisen jälkeen ) kunnolla noin tunnin ja sitten alkaa
helvetillinen mouruaminen ja jumitus. Yläpalkissa koko ajan teksti "ei vastaa" vaikka olis tyhjä sivu päällä???

Sain neuvon asentaa spybotin siivoamaan matoja pois, vaan eipä anna SUORITTAA loppuun asti. Kun tulee suorita osio (spybot on jo asennettuna, mutta jumissa) niin tulee lätkää englanniksi. jotta eipä käy, ei!!!

Taa kone mouruaa ja tämänkin kirjoittaminen kestää ja kestää, joten mikä estää? Palomuurikaan ei ole syyllinen. Joku keleen etana nyt kovossa touhuaa.

Neuvoja - kiitos kiitos kiitos!!!!

3

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forestwkcom

Ohjelma on jäänyt pahasti jälkeen muista vastaavanlaisista spywaren poisto-ohjelmista. Lataa esim. SuperAntiSpyware Free edition ja asenna se.

• Pöpöjä

Huollat konetta ja kovalevyä säännöllisesti. Roskatiedostot pois, pakkaa kovalevyä, korjaat rekisteriä, tsekkaat huonot sektorit kovalevyltä ?

• päreet relaa

Asensin tuon SuperAntiSpyware Free edition (miks muuten yhdessä kohtaa pyytää "donation" eli fyrkkaa, että ko. ohjelman käyttö säilyis ilmaisena? Kertoisiko mua fiksummat tarkemmin, mitä se tarkoittaa ja oletteko maksaneeet palvelusta, joka pitäis olla free??

btw. Ohjelma jauhoi about 9 h ja löysi 92 kpl adware Tracking Cookies, mut ei sitten mitään muuta?

Sitten asensin lisukkeeksi CCleanerin ja johan pöllys kaikki muu ylimääräinen moska veks. Nyt on kolme "putsaria" koneella eli toi secure, ccleaner ja superantti. Eivät tunnu "kirjoittavan" mitenkään ristiin tai jumittelevan. Näyttää taas pelaavan (koputan puuta) sujuvasti.

Ja huom! olen aina huoltanut kovoo eli eheyttänyt, pakannut jne. mutta nyt oli tämä hidastava shitti täys yllätys?

SUURKIITOS vastanneille, on muuten paljon halvempaa kuin help deskin puheluneuvonta :D good grief!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe