saa poistettua koneelta
miten Messengerin
13
270
Vastaukset
- forestwkcom
Kirjoita notepadilla tiedosto mesepois.bat
Prompt $
regsvr32 advpack.dll, Launch INFSection %windir% INFmsmsgs.inf, BLC.Remove
pause:
end
Tallenna se vaikka system32-kansioon ja kaksoisklikkaa sitä- Älkää hei
Se aiheuttaa jonkinlaisen loppumattoman loopin, ja sitä mukaa kaikki katoaa koneelta
- Vesku.
Windows Messengerin saa pois koneesta helposti kirjoittamalla (kopioimalla) tuossa alapuolella oleva rivi Käynnistä >Suorita –laatikkoon ja painamalla OK.
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove- forestwkcom
kirjoitettu tuo dos-lause
- oisko kuvia aiheesta
käynnistä, mutta missä se suorita-laatikko on ja mistä se OK painetaan??????????
Siellä on vaan se Käynnistä ja sitte tulee aloita haku ja suurennuslasin kuva. Väännä nyt rautalangasta kun en ymmärrä. (en tosiaan ymmärrä) - forestwkcom
oisko kuvia aiheesta kirjoitti:
käynnistä, mutta missä se suorita-laatikko on ja mistä se OK painetaan??????????
Siellä on vaan se Käynnistä ja sitte tulee aloita haku ja suurennuslasin kuva. Väännä nyt rautalangasta kun en ymmärrä. (en tosiaan ymmärrä)Siis 7:sta on kysymys. Mene apuohjelmat ja command prompt kopioi dos-lause hiiren oik. ja liitä se hiiren oik. tuohon avattuun commandpromptin ikkunaan. Sitten vain Enteriä
- eroon Messengeristä
forestwkcom kirjoitti:
Siis 7:sta on kysymys. Mene apuohjelmat ja command prompt kopioi dos-lause hiiren oik. ja liitä se hiiren oik. tuohon avattuun commandpromptin ikkunaan. Sitten vain Enteriä
onko command prompt sama kuin komentorivi?
- forestwkcom
eroon Messengeristä kirjoitti:
onko command prompt sama kuin komentorivi?
on
- forestwkcom
forestwkcom kirjoitti:
on
oikeastaan cmd.exe
Kyllä sen saa pois Windowsin omalla lisää/poista ohjelmalla. Avaa ohjauspaneelista ohjelmat ja toiminnot ja käynnistä sieltä Windows Liven asennustyökalu / Poista asennus
- saispa selväks tän
mikä se Windows Live on? Tarviiko taas vaihtaa sähköpostiosoite.
- Ja ja ja ja onko
saispa selväks tän kirjoitti:
mikä se Windows Live on? Tarviiko taas vaihtaa sähköpostiosoite.
Windows Live ID-kirjautumisavustaja sama kun toi asennustyökalu josta mainitsit.
- kylkyl
saispa selväks tän kirjoitti:
mikä se Windows Live on? Tarviiko taas vaihtaa sähköpostiosoite.
Hotmaili on verkossa oleva sähköposti joka ei ole koneessa. Kun taas mese on. Joten lisää poista sovelluksia poistetaan kaikki asennustyökalu, lataustyökalu ja kirjautumisavustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504