Voisiko joku jakaa kokemuksiaan kanssani. Minulle tehtiin vaginan kautta kookkaan rektoseelen vuoksi vaginan takaseinän korjaus ( ei verkotettu ). Alkuun toipuminen eteni melko hyvin, vaikka leikkauksen seurauksena tulikin vaginan? sisäpuolelle hematooma ( hyytymä ). Nyt leikkauksesta on kulunut hieman yli 3 viikkoa ja parin viimeisen päivän aikana peräsuolen aukon ja välilihan kohdalla on voimakasta kipua istuessa ja kävelylenkin jälkeen. Kipu painottuu vasemmalle ja niinpä istuminen on toispuoleista, kun yritän istua oikean kankun päällä. Kuumetta tms. tulehdusoireita ei ole, mutta askarruttaa onko tämä normaalia leikkauksen jälkeistä ohimenevää kipuilua vai merkki jostain häiriöstä. Voisiko joku kertoa mahdollisesta omasta kokemuksestaan.
Rektoseele
1
1971
Vastaukset
- kissuli.
Itse olin niin isossa remontissa,että korjattiin etuseinämäkin ja samalla kohtu pois.Mitään ohjeitahan sieltä sairaalasta ei annettu,mutta puskaradio kertoi,että ennen käskettiin välttämään istumista rektoseelen korjauksen jälkeen. Siispä itse en 3 viikkoon mennessä ollut istunut. Tuskaa sekin oli. Täämä siis kaiken varalta. Eikä se istuminen olisi tainnut hääviltä tuntuakaan...
Kuuluthan sinne sairaalan polille vielä jälkitarkastukseen asti,joten kannattaa ottaa sinne yhteyttä.Ei kannata viivytellä.
Itse kävin kaksi kertaa jälkikäteen. Ensin kipujen ja sitten spontaanien verenvuotojen takia.
Hematooma minullakin oli,mutta siellä kohdun poistoarven takana.Hematoomat häviää itsekseen,jos ei tulehdu.
Leikkauksesta on nyt 3.5 kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907