Järjestääkö Aurinkomatkat kansainvälisiä patikkaretkiä? Oppaassa on mainittu vain yksi levadaretki, lyhyt helppo reitti. Olen menossa Madeiralle lokakuussa. Onko kukaan käynyt 3 h iltaristeilyllä? Onko käymisen arvoinen retki?
Retkiä Madeiralla?
2
964
Vastaukset
- olla oman
Miksi pitää olla aurinkomatkat? Kaikki matkatoimistot ottavat retkille mukaan ja parhaat retket ja oppaat löydät paikanpäältä ja edullisimmin.
- _ida_
Paikanpäällä on tarjolla runsaasti retkiä, jos vaan englannilla pärjäät. Retket on paljon huokeampiakin kun matkatoimistoilla. Mutta jos pärjäät vain suomenkielellä, niin silloin tietysti Aurinkomatkojen retket ovat käteviä. Olimme viime vuonna lokakuussa Madeiralla, jolloin suunnittelimme tuota merijuttua. Katamaraani risteilyt olivat muistaakseni 25 euroa/nuppi. Emme sitten lähteneet, koska päivät olivat aika tuulisia. Siellä tehdään myös päivittäin samanlainen merikierros semmosella merirosvolaivan näköisellä ja muistikuva on, että Aurinkomatkojen juttu ois ollu juuri se. Suoraan ostaen hinta oli likimain sama kun katamaraanilla. En muista, paljonko Aurinkomatkat olis ottanut väliä siitä.
Jos ole menossa ekaa kertaa, Aurinkomatkojen saarikierrokselle kannattaa mennä. Siellä kuulee kaikenlaista semmosta tietoa, jota ei muualta välttämättä saa. Mutta mihinkään Aurinkomatkojen levadakävelyyn en lähtis. Sen saman voi talsia ihan itsekin, kun vaan järkkää kyydin. Mulle jäi mielikuva, että se levadajuttu olis ollu ihan joku pikku pätkä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174