Olen valmistunut merkonomiksi ja toiminut yli vuoden ajan toimistotöissä. Olisin kiinnostunut palkanlaskijan työstä, eli tarvitsisinko jotain lisäkoulutusta? Miten te muut olette päätyneet palkanlaskijoiksi ja oletteko käyneet jotain lisäkursseja? Onko työ itsenäistä ja miten viihdytte työssänne?
Palkanlaskija
3
1130
Vastaukset
- TiinaToim
Eikö kukaan tosiaankaan osaa vastata kysymykseeni tai kertoa kokemuksiaan palkanlaskenta työstä? :0
- lömimjj
Koulutustausta tradenomi. Palkanlaskijana alle vuoden, ei mitään erillistä koulutusta palkanlaskentaan. Työpaikalla Metallin TES, minulle kuuluu n. 60 tuntipalkkalaisen palkkojenlaskenta. Työ on itsenäistä ja viihdyn työssä. Oma palkka 2300 e, työskentelen Itä-Suomessa.
- Ida15
töihin? Olen valmistunut palkanlaskijaksi äskettäin. Nyt olen yrittänyt hakea useisiin paikkoihin, mutta kukaan ei ole kiinnostunut ottamaan, kun ei ole työkokemusta alalta. Useimmat vaatii vielä vankkaa, useamman vuoden kokemusta. Mistä hiivatista sellaista saa, kun ei kukaan halua ottaa edes harjoittelemaan? Minäkin olen merkonomi, tosin asiakaspalvelu ja markkinoinnin, ja työkokemusta on kyllä rutkasti muilta aloilta paitsi taloushallinnosta. Palkanlaskijoita koulutetaan kuitenkin jatkuvasti, mutta meistä taitaa olla ylitarjontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059