esta numero kateissa

help...

vuosi sitten kävin jenkeissä ja sain siis ko. numeron jota en matkan jälkeen huomannut säilyttää kun ajattelin etten kahden vuoden sisällä matkusta sinne enää. nyt kuitenkin olisi uusi matka tulossa enkä voi päivittää tietoja kun ei ole sitä numeroa. voinkohan täyttää uuden hakemuksen? vai tuleeko kielteinen päätös kun entinen on vielä voimassa.

4

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilpo M.

Anteeksi että utelen, mutta miksi sinun pitää päivittää ESTAn tiedot? Ei kai se ole tarpeen, ellet ole uusinut passiasi?

Tiedoksi niille, jotka aikovat hakea ESTAn, nyt on viimeinen hetki tehdä se ilmaiseksi. Muutaman päivän kuluttua ESTA muuttuu maksulliseksi.

• help...

Pitikö siihen estaan laittaa lennonnumerot ja ensimmäinen osoite? Itse en muista. Myöhästyin tilaamaan uutta estaa, nyt ei enää sivuille pääse. Mutta siis vanha on vielä voimassa, mutta pääsenkö silti vaikka noi tiedot jättäis täyttämättä, tai pitikö niitä estaan edes täyttää...? Passin tiedot ei ole muuttuneet.
        (äskeinen viestini ei tainnut lähteä)

• Ilpo M.
        help... kirjoitti:

Pitikö siihen estaan laittaa lennonnumerot ja ensimmäinen osoite? Itse en muista. Myöhästyin tilaamaan uutta estaa, nyt ei enää sivuille pääse. Mutta siis vanha on vielä voimassa, mutta pääsenkö silti vaikka noi tiedot jättäis täyttämättä, tai pitikö niitä estaan edes täyttää...? Passin tiedot ei ole muuttuneet.
        (äskeinen viestini ei tainnut lähteä)

Täytin itse ESTAn toissapäivänä ja muistaakseni lennonnumerot ym. eivät olleet pakollisia tietoja. Jos kerran ESTA-lupa on voimassa kaksi vuotta ja useammalla matkalla, kuinka niitä voisi edes tietää. Pääasia lienee, että henkilötiedot ja passin numero täsmäävät.

• mtaman

Eli ESTA muuttuu huomenna maksulliseksi. Itse tilasin eilen uudet matkustusluvat, vaikka vanhat on vielä voimassa. Eipä tuossa mitään ongelmia ilmennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe