vuosi sitten kävin jenkeissä ja sain siis ko. numeron jota en matkan jälkeen huomannut säilyttää kun ajattelin etten kahden vuoden sisällä matkusta sinne enää. nyt kuitenkin olisi uusi matka tulossa enkä voi päivittää tietoja kun ei ole sitä numeroa. voinkohan täyttää uuden hakemuksen? vai tuleeko kielteinen päätös kun entinen on vielä voimassa.
esta numero kateissa
4
531
Vastaukset
- Ilpo M.
Anteeksi että utelen, mutta miksi sinun pitää päivittää ESTAn tiedot? Ei kai se ole tarpeen, ellet ole uusinut passiasi?
Tiedoksi niille, jotka aikovat hakea ESTAn, nyt on viimeinen hetki tehdä se ilmaiseksi. Muutaman päivän kuluttua ESTA muuttuu maksulliseksi.- help...
Pitikö siihen estaan laittaa lennonnumerot ja ensimmäinen osoite? Itse en muista. Myöhästyin tilaamaan uutta estaa, nyt ei enää sivuille pääse. Mutta siis vanha on vielä voimassa, mutta pääsenkö silti vaikka noi tiedot jättäis täyttämättä, tai pitikö niitä estaan edes täyttää...? Passin tiedot ei ole muuttuneet.
(äskeinen viestini ei tainnut lähteä) - Ilpo M.
help... kirjoitti:
Pitikö siihen estaan laittaa lennonnumerot ja ensimmäinen osoite? Itse en muista. Myöhästyin tilaamaan uutta estaa, nyt ei enää sivuille pääse. Mutta siis vanha on vielä voimassa, mutta pääsenkö silti vaikka noi tiedot jättäis täyttämättä, tai pitikö niitä estaan edes täyttää...? Passin tiedot ei ole muuttuneet.
(äskeinen viestini ei tainnut lähteä)Täytin itse ESTAn toissapäivänä ja muistaakseni lennonnumerot ym. eivät olleet pakollisia tietoja. Jos kerran ESTA-lupa on voimassa kaksi vuotta ja useammalla matkalla, kuinka niitä voisi edes tietää. Pääasia lienee, että henkilötiedot ja passin numero täsmäävät.
- mtaman
Eli ESTA muuttuu huomenna maksulliseksi. Itse tilasin eilen uudet matkustusluvat, vaikka vanhat on vielä voimassa. Eipä tuossa mitään ongelmia ilmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059