sain perintönä Tuomas Nelimarkan 1982 maalaman latomaisema taulun koko n.100*50.tietääkö kukaan taulun myyntiarvoa ja missä sitä voisi kaupitella
nelimarkka
4
1201
Vastaukset
- rtkk
Ei kannarta myydä Hagelstamia tai Bukowskia pienemmässä paikassa!
- m.afia
ei kuule ota hagelstam tai bukowski Tuomasta myyntiin ellei jostain kulttiteoksesta ole kyse.
Nelimarkka sukunimi itsessään ei vielä tee siitä arvokasta.
Harvassa on ne kerrat kun muistan mainitsemissasi huutokaupoissa olleen Tuomaksen taulu kaupan.
- m.afia
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa mutta jos nyt arvaan koostakin päätellen jo niin vaaleahko peltomaisema missä yksi tai kaksi latoa.
Tämän hetken toteutuvat hinnat ovat 300-800euroa. Myynti paikka, aika ja taulu määräävät tarkan hinnan.
Eeron (isä) taulut ovat sitten about tupla tai tripla hinta poikaan nähden.
Kannattaa vaikka laittaa huuto.nettiin myyntiin tai sitten esim apollon huutokauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740