Osaisiko joku neuvoa, että mistä voisi Oulussa (tai ympäristöstä) kysellä isoa hotellihuonetta tmv.
Tarvitsisimme huoneen, johon saisi lisävuoteita, perhehuone tai kaksi yhdistettyä hotellihuonetta.
Tarve on pelkälle yöpymiselle ja peseytymiselle.
En viitsisi millään alkaa kahlaamaan kaikkia hotelleja läpi, koska erikoisemmat huoneet eivät ole yleensä etusivulla...
Oulussa majoitus
6hengen perheelle?
2
571
Vastaukset 2
- iso perhe
Me olimme joskus vuosia sitten Turisti-nimisessä hotellissa lähellä rautatieasemaa. Hinta oli edullinen ja hotelli enemmän hostellityyppinen. Huone oli kuitenkin iso ja aamupalakin kuului hintaan. Ihan asiallinen vaihtoehto, jos ei luxusta kaipaa.
- sinulle,
vaikka palasimmekin jo matkalta! :o)
Olimme juuri tuossa Turisti-hotellissa ja ihan hyvä paikka se oli. Vähän oli meteliä myöhään illalla ja aikaisin aamulla, mutta eipä tuo hirmuisesti haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520