salasanan ja käyttäjätunnuskyselyt Outlook

LauraXX

Yritin selailla olisiko tästä ollut juttua mutta en löytänyt.
eli miksi Microsoft Outlook tai Outlook Express -sähköpostiohjelmat vuosien käytön jälkeen yhtäkkiä kyselee salasanaa ja käyttäjätunnusta aina kun ohjelman aukaisee. kun painaa ok, että saa ruudun pois, se ilmestyy uudelleen, painaa heti toisen kerran, niin se häviää. Kunnes avaa ohjelman uudelleen.

Asetukset ovat varmasti oikein, koska ne on vuosia toimineet moitteetta.

sitten yhdellä tuttavallani sähköposti ei suostunut lähettämään eikä vastaanottamaan postia viikkoon, herjasi kuulemma aikakatkaisusta. sitten suunnilleen viikon kuluttua, ennenkun kerkis tekemään mitään, tuo alkoi pelittämään normaalisti.

2

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Outlookin ja Outlook Expresin salasanakyselyn todennäköisin vika on palvelimen päässä ja vika menee omia aikojaan ohi ellei sitten satu olemaan dna:n asiakas jolloin vian saa poistettua pyytämällä ylläpitoa vaihtamaan postitilin salasanan.

      Outlook Expressiä ei muuten kannata enää käyttää, laita tilalle mielummin Thunderbird.

      • LauraXX

        Kysymys ei ole Outlook Expressistä enää, vaan Microsoft Outlook, mikä on aivan eri ohjelma.
        Yleensäkään en ota vastaan mainoksia keneltäkään mistään ohjelmasta.
        niitä tulee joka suunnalta.
        minä olen pitänyt juuri Microsoft Outlookista, monestakin syystä.
        Mutta sitäkään en mene tuputtamaan kenellekään ja sanomaan että tuota, ja tuota ei kantsi enää käyttää.

        Jos ja kun vika on palvelintarjoajan, niin se on yksi ja sama, mitä sähköpostiohjelmaa käyttää.

        Jos sanon että parilla omaisellani ja tuttavallani on vielä käyttiksenä XP, niin sitä varsinkaan ei suositella enää käytettävän.
        Minulla on Vista, mutta XP oli mielestäni ihan hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe