mar ma

ma mar

hei, voiko Marmariksessa maksaa euroilla? Onko turvallista liikkua yöllä.

2

534

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakkoolavi

itse käytän pääsääntöisesti liiroja - ei tarvitse maksutilanteessa säätää, antavat joskus vaihtorahan liiroina tai eivät ota maksuksi euro-kolikoita yms. Vähän tottumiskysymys millä valuutalla maksaa - minä liiroilla. Lueskele Ulkoministeriön Turkkia koskevan matkustustiedote, saat hieman kokonaiskäsitystä Turkin tilanteesta ja tarkempaakin toimintasuositusta. Itse en lähtisi mitään etremeä öisin kokeilemaan, vaan ottaisin taksin - aivan kuten Suomessakin teen vaikka olen raavas mies. Taksit ovat tosi edullisia, sovi hinta etukäteen tai varmista että mittari toimii. Joskus taksareilla on kiusaus hukata välillä matkanpää lisäliirojen toivossa - anna selkeät ajo-ohjeet ja varmista että taksari ymmärtää asian. Turvallista matkaa ja lämpimiä kelejä!

• Outitiina

Voi maksaa mutta sit pitää olla tarkkana kun todennäköisesti saat liiroja takas. Uskoisin että tällä hetkellä kannattaa maksaa liiroilla. Jos et ole liikaa kännissä niin ei hätää. Jos olet naispuolinen niin älä liiku aivan pienissä hepenissä ja turha aivan pimeille kujille lähteä ainakaan yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1233
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      240
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      24
      505
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe