hei, voiko Marmariksessa maksaa euroilla? Onko turvallista liikkua yöllä.
mar ma
2
499
Vastaukset
- jaakkoolavi
itse käytän pääsääntöisesti liiroja - ei tarvitse maksutilanteessa säätää, antavat joskus vaihtorahan liiroina tai eivät ota maksuksi euro-kolikoita yms. Vähän tottumiskysymys millä valuutalla maksaa - minä liiroilla. Lueskele Ulkoministeriön Turkkia koskevan matkustustiedote, saat hieman kokonaiskäsitystä Turkin tilanteesta ja tarkempaakin toimintasuositusta. Itse en lähtisi mitään etremeä öisin kokeilemaan, vaan ottaisin taksin - aivan kuten Suomessakin teen vaikka olen raavas mies. Taksit ovat tosi edullisia, sovi hinta etukäteen tai varmista että mittari toimii. Joskus taksareilla on kiusaus hukata välillä matkanpää lisäliirojen toivossa - anna selkeät ajo-ohjeet ja varmista että taksari ymmärtää asian. Turvallista matkaa ja lämpimiä kelejä!
- Outitiina
Voi maksaa mutta sit pitää olla tarkkana kun todennäköisesti saat liiroja takas. Uskoisin että tällä hetkellä kannattaa maksaa liiroilla. Jos et ole liikaa kännissä niin ei hätää. Jos olet naispuolinen niin älä liiku aivan pienissä hepenissä ja turha aivan pimeille kujille lähteä ainakaan yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832