Juoksukengät naiselle

vinkkiä?

Kyselisin suosituksia hyvistä juokselenkkareista? Tottakai se riippuu jalanmallista, juoksualustasta, yms, mutta kysyn silti. Lenkkareita on ääretön määrä ja eri kaupoissa myyjät suosittelevat juuri niitä mitä ite myyvät eli ei tästä ota erkkikään selvää... Millaisia muuta collie-juoksijat käyttävät? Nyt kun alkaa syksy, niin toivisin märän kestävyyttä kengiltä myös.

2

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksemaaaan

löytyy hyviä. Sieltä vaan katsomaan kukkarolle sopivat ja jalalle hyvät kengät. Itselleni riittää neutraalit kengät, mutta tilaa pitää varpaille olla. Näillä on hyvä juosta, nimimerkillä muutamat jo puhki kuluttanut! Juoksukilometrejä toivotellen!

• lenkkeilijä.......

Ja itseasiassa minulla on kahdet. Maastoon omat ja tielle omat. Olen siis nivelvaivainen, joten siksi kenkien kanssa on oltava hyvin tarkkana. Goretex ei oikeastaan maksa mitään ekstraa alennusaikoina, olikohan viinmeksi hintaeroa noin kolme euroa. Todella pieni hintaero, ja etenkin, jos maastossa haluaa liikkua, niin kannattaa. Itse olen tehnyt nykyään niin, että käytän verkkokauppoja, koska malli on hyvä ja toimii. Mutta ensimmäiset ehdottomasti kaupasta, ja asiantuntevan myyjän apu on plussaa. Ainakin siinä tapauksessa, että on joitakin ongelmia jo valmiiksi. Ja itselleni on erittäin tärkeää ollut myöskin pohjan pitävyys, kun itse juoksen vain metsässä ym. Niissä on oikeasti eroja. Joten pitävä pohja on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia kengissä.

Eli, itse olen nykyään aikamoinen välineurheilija:) Alennuksista hankin aina kunnollisia tamineita, koska toimivien välineiden kanssa urheilu ja kuntoilu on niin paljon miellyttävämpää. Ja esimerkiksi koirien kanssa lenkkeillessä on oltava käytännöllisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4993
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      536
      2587
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2212
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2180
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1863
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1634
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      117
      1161
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      917
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe