Onko muita kenen vauvalle ei ole premilon-maito sopinut?
Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne.
Pitäisikö soittaa ravitsemusterapeutille ja vaatia jotain muuta maitoa käyttöön.. tuota kun pitäisi vielä ainakin kolmisen kuukautta käyttää :(
Premilon ei sovi?
Joop10
2
1963
Vastaukset
- -minä-
Moi!
Meillä ei myöskään premilon sopinut. Mahan kanssa valvottiin yöt. Meille sanottiin että kokeilla Rela- tippoja. Ei auttanut sekään. Cuplatonia tai Disflatyliä kannattaa kokeilla. Meillä ainakin se auttoi. - jännäjuttu
Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne. ihan täsmälleen sama asia jouduttu jopa tyhkäyksissä käymään eikä tuotetta suostuta vaihtamaan toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609