Onko muita kenen vauvalle ei ole premilon-maito sopinut?
Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne.
Pitäisikö soittaa ravitsemusterapeutille ja vaatia jotain muuta maitoa käyttöön.. tuota kun pitäisi vielä ainakin kolmisen kuukautta käyttää :(
Premilon ei sovi?
Joop10
2
1966
Vastaukset 2
- -minä-
Moi!
Meillä ei myöskään premilon sopinut. Mahan kanssa valvottiin yöt. Meille sanottiin että kokeilla Rela- tippoja. Ei auttanut sekään. Cuplatonia tai Disflatyliä kannattaa kokeilla. Meillä ainakin se auttoi. - jännäjuttu
Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne. ihan täsmälleen sama asia jouduttu jopa tyhkäyksissä käymään eikä tuotetta suostuta vaihtamaan toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544