Premilon ei sovi?

Joop10

Onko muita kenen vauvalle ei ole premilon-maito sopinut?
Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne.

Pitäisikö soittaa ravitsemusterapeutille ja vaatia jotain muuta maitoa käyttöön.. tuota kun pitäisi vielä ainakin kolmisen kuukautta käyttää :(

2

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minä-

Moi!

Meillä ei myöskään premilon sopinut. Mahan kanssa valvottiin yöt. Meille sanottiin että kokeilla Rela- tippoja. Ei auttanut sekään. Cuplatonia tai Disflatyliä kannattaa kokeilla. Meillä ainakin se auttoi.

• jännäjuttu

Maito aloitettiin lapsen kotiuduttua ja sen jälkeen alkoivat helv.. mahavaivat. Ummetusta joka ei mene millään ohi, ilmavaivoja, puklailua jne. ihan täsmälleen sama asia jouduttu jopa tyhkäyksissä käymään eikä tuotetta suostuta vaihtamaan toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      902
    Aihe