starcraft 2

kettukettttt

Moikka. Pitäisi hommata näytönohjain joka pyörittäisi hyvin starcraft kakkosta. Tällaiset ovat käytännön minimivaatimukset:

- 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better

Pci-e paikkaan lykkään tulevan näyttikseni. Mistähän saisi suht halvalla riittävän hyvän näyttiksen? Ei huvittaisi mitään 160 euroa kuitenkaan maksaa, mutta silti pitäisi laatua saada :D

Ja ennenkaikkea tarvitsisin TARKKOJA malleja ja tarkkoja urleja joista katsoa, ei mitään sinnepäin suuntaa antavia neuvoja, koska olen niin käsi näissä asioissa :)

Thanks

5

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No HD5770 voisi olla ihan kiva sen puolesta, ettei tarvinne miettiä uutta virtalähdettä eikä käyttää kuulosuojaimia tahi kuulokkeita KOVALLA: ; )

http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=25353

Aika lähellä tuota mainitsemaasi 160:n haamurajaa, jota et huviksesi maksaisi, mutta toisaalta vaatimuksetkin ovat aika kovat: GF8800GTX on edelleen kova sana, jos niitä jostain saisi. Toisaalta minimivaatimukset juuri ja juuri täyttävällä koneella se pelaaminen olisi kyllä aika ankeata, josta tilanteesta se HD5770 budjetin rajoissa pelastanee.

• peli..

jos minimi on 8800 GTX, tuohan jyrää valtaosan näyttiksistä. Jättäisin mokoman pelin hyllyyn ja odottaisin parempia aikoja.

• 11+6

Marraskuussa tulee uudet AMD:n 6000-sarjan näyttikset jolloin myyntipalstat töyttyvät 5000-sarjan korteista. Odottaisin siis tuota ja hillottaisin edullisesti juuri 5770n tai 5850n.

• 3dmax

Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.

• 3dmax kirjoitti:

Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.

HD5970 on itse asiassa melko äänekäs näytönohjain: kiusaapa sitä hetki FurMarkilla, niin kuulet kyllä sen läsnäolon. ; )

http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe