starcraft 2

kettukettttt

Moikka. Pitäisi hommata näytönohjain joka pyörittäisi hyvin starcraft kakkosta. Tällaiset ovat käytännön minimivaatimukset:

- 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better



Pci-e paikkaan lykkään tulevan näyttikseni. Mistähän saisi suht halvalla riittävän hyvän näyttiksen? Ei huvittaisi mitään 160 euroa kuitenkaan maksaa, mutta silti pitäisi laatua saada :D

Ja ennenkaikkea tarvitsisin TARKKOJA malleja ja tarkkoja urleja joista katsoa, ei mitään sinnepäin suuntaa antavia neuvoja, koska olen niin käsi näissä asioissa :)

Thanks

5

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No HD5770 voisi olla ihan kiva sen puolesta, ettei tarvinne miettiä uutta virtalähdettä eikä käyttää kuulosuojaimia tahi kuulokkeita KOVALLA: ; )

      http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=25353

      Aika lähellä tuota mainitsemaasi 160:n haamurajaa, jota et huviksesi maksaisi, mutta toisaalta vaatimuksetkin ovat aika kovat: GF8800GTX on edelleen kova sana, jos niitä jostain saisi. Toisaalta minimivaatimukset juuri ja juuri täyttävällä koneella se pelaaminen olisi kyllä aika ankeata, josta tilanteesta se HD5770 budjetin rajoissa pelastanee.

    • peli..

      jos minimi on 8800 GTX, tuohan jyrää valtaosan näyttiksistä. Jättäisin mokoman pelin hyllyyn ja odottaisin parempia aikoja.

    • 11+6

      Marraskuussa tulee uudet AMD:n 6000-sarjan näyttikset jolloin myyntipalstat töyttyvät 5000-sarjan korteista. Odottaisin siis tuota ja hillottaisin edullisesti juuri 5770n tai 5850n.

      • 3dmax

        Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

        Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

        Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.


      • 3dmax kirjoitti:

        Itsellä jauhaa 5970 2gikan ddr5 muistil :D ei pätki. Tosin konekin on ihan uusi, lähinnä kyllä työ käyttöön. Eli kyllä pelaamiseen vähempikin riittää :D

        Itse ihmettelen tuota kun moni sanoo että näyttis pitää kovaa meteliä jos on tehokas. Itsellä ainakin on hiljainen kuin mikä, vähän hyrähtää käynnistettäessä. Toki kotelon valintakin vaikuttaa äänen eristykseen :D

        Huuto.netistä vois kanssa saada edullisesti jonkun riittävän mallin.

        HD5970 on itse asiassa melko äänekäs näytönohjain: kiusaapa sitä hetki FurMarkilla, niin kuulet kyllä sen läsnäolon. ; )

        http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1893
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      961
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      49
      941
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      787
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe