Afrikkalaisilla on yleensä suuret perheet. Koska lentomatkailu on hyvinkin kallista, ovat afrikkalaiset keksineet oivan ja halvan tavan tulla Suomeen. Heidän tarvitsee ostaa vain yhdelle lentolippu.
He lähettävät alaikäiset matkaan Suomeen. Tämä pyytää turvapaikkaa joka automaattisesti myönnetään. Kohta hän haluaa perheensä myöskin tänne maahamme. Tästäkään emme kieltäydy, (on perhe sitten minkämoinen vain), vaan NOUDAMME heidät sieltä ja KUSTANNAMME JOKAISEN lentolipun.
Perhe on koossa maassamme, elelee verovaroin ja me elätämme heidät hamaan tulevaisuuteen saakka. Työvoimaa emme heistä koskaan saa.
1=monta
Afrikassa käynyt
2
753
Vastaukset
- oikeassa oot
pirun oikeassa
- Hieman oikaisua
Valitettavasti ei mene noin 1/2011 uusi laki, perheen on itse kustannettava matkat Suomeen, jos täällä oleva hakee perheenyhdistämistarkoituksella sukulaisiaan Suomeen.
Eikä sitä turvapaikkaa myönnetä automaattisesti, vaikka olisi kuinka alaikäinen.
Se on sitten eri juttu kuinka Suomen valtio perhettä elättää ja tukee, kun he ovat tänne päässeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741