Etsin eläinrakasta ja rauhallista vähän varttuneempaa naispuolista kämppistä. Olen tulossa Ulkomailta suomeen, ja haluaisin löytää asunnon helsingin keskustan tuntumasta. Minulla on kaksi pientä koiraa.Vähän isompi asunto n. 70 neliöö jaettuna kahdella ja vuokra saisi olla n 400- 500 per nenä. Asuntoa tarvitsisin Lokakuun alusta lähtien. Oma rauha olis kiva, mutta myös yhdessä olis kiva tehdä joskus jotain. Otathan yhteyttä puh. 393271409454 tai vastaile tänne suomi 24 jään
kämppis
netsku
1
291
Vastaukset
- -
Moi!
oon 26-vuotias tyttö ja asuntoa kans vailla. Minulla on pieni, kiltti ja kaikkien kanssa toimeentuleva tyttökoira:) Itse olin suunnitellut asunnonhakua Espoosta päin, muttei tuo Helsinkikään nyt ihan mahdottomalta kuullosta. Arvostan myös omaa rauhaa ajottain!
Mitä mieltä olet, onko asunnonhankintasi rajoittunut ainoastaan Helsinkiin vai voisitko ajatella asuvasi Espoossa?
T. Suvi
En laita vielä tarkempia osotteita, odotan vastaustasi tänne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755