eli asunto oli myynissä,ostotarjous hyväksytty.
voiko sitä purkaa enää ilman että joutuu maksamaan sopimussakkoa?
olin aika pakottavassa tilanteessa että jouduin sen kirjoittamaan,mutta asiat selvisi niin että pystyn pitämään asunnon itselläni.minkälaisia oikeuksia minulla on?
aika oli niin pieni selvittää omat asiat ensin,ja nyt ratkaisu tuntuu väärältä.
kiitis jos joku viitsii auttaa!!
auttakkee...
4
867
Vastaukset
- minä vain
ilman sopimussakkoa. Se on pieni hyvitys ostajalle ja välittäjälle tarjoussopimuksen purusta.
- jarmakko
Jos tarjouksella oli sopimussakko, et pääse irti ilman sitä.
Eli joudut maksamaan tarjoukseen kirjatun vakiokorvauksen ostajalle, ja lisäksi välityspalkkion välittäjälle (kokonaisuudessaan). Tämä toki pätee ainoastaan asunto-osakeen ja siirrettävän vuokraoikeuden kaupassa. Kiinteistökaupassa joudut maksamaan tarjouksen tekijälle aiheutuneet todelliset kulut välityspalkkion.
- tai maksa sakko
Mikä pisti panikoimaan ja hätäilemään myynnin kanssa.
Ei siinä mitään, myy pois ja osta uusi tilalle, vaihtelu virkistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567