Kylie on tulossa uudelleen suomeen konsertoimaan vuoden 2011 alussa. Liput tulevat myyntiin ensi maanantaina. Ketä on menossa konserttiin?
Itse en ole koskaan Kylieta päässyt katsomaan ja nyt kiinnostaa kovasti. Toivottavasti saisi liput. Oliko viime suomen konsertti loppuun myyty,vai saiko liput helposti?
Kylie palaa suomeen huhtikuussa
10
801
Vastaukset
- Aphrodite89
Kylie esiintyy siis HELMIKUUSSA. Meni kuukaudet sekaisin.
- 5265545
Minäkin meinaan mennä sinne konserttiin. En ole käynyt ennen Kylien konsertissa, mutta Britneyn konsertti Hartwall-areenassa on tullut koettua. Silloin ainakin sain liput helposti ja vielä tosi hyviltä paikoilta. Toivottavasti käy samoin tälläkin kertaa. :)
Itse mietin, että tuleekohan ennen myyntiä tietoon se istumapaikkojen pohjapiirros. Ois hyvä jos tulisi, niin voisi miettiä jo valmiiksi minkä paikan haluaisi. - K
Oon menossa helmikuun konserttiin, siitä tulee mahtavaa! Toivottavasti Kylie järjestää yhtä hienon konsertin kuin X-kiertueella, joka oli ihan huippu. En päässyt katsomaan häntä silloin livenä mutta TV-ruudultakin katsoen oli upea keikka!
- Get out of my way
Minäkin innostuin asiasta, kun kuulin keikasta, vaikken ole aiemmin edes ajatellut asiaa. Olisipa se vain hieno nähdä!
Tämä olisi ensimmäinen suurkonserttini ja pähkäilen samaa saatavuusongelmaa lippujen kanssa... Kuinkahan kannattaisi toimia?- Aphrodite89
Itse olin myös Britneyn konsertissa(olen vannoutunut fani). Hain silloin liput lippupisteestä ihan "fyysisesti" ja aion toimia samoin tälläkin kertaa. Netti ja puhelinlinjat menevät kuulemma yleensä ensimmäisenä tukkoon kun on kyseessä tunnettu artisti ja jotkut ovat kuulemma pudonneet linjoiltakin.
- 5265545
Aphrodite89 kirjoitti:
Itse olin myös Britneyn konsertissa(olen vannoutunut fani). Hain silloin liput lippupisteestä ihan "fyysisesti" ja aion toimia samoin tälläkin kertaa. Netti ja puhelinlinjat menevät kuulemma yleensä ensimmäisenä tukkoon kun on kyseessä tunnettu artisti ja jotkut ovat kuulemma pudonneet linjoiltakin.
Aphrodite89: Miten pitkään jonotit lippuja?
Minä en ainakaan jaksa useita tunteja aikaisemmin lähtä ulos jonottamaan... Itse taidan valita tietokoneen ja puhelimen. - Aphrodite89
5265545 kirjoitti:
Aphrodite89: Miten pitkään jonotit lippuja?
Minä en ainakaan jaksa useita tunteja aikaisemmin lähtä ulos jonottamaan... Itse taidan valita tietokoneen ja puhelimen.lippuja ihan vähän aikaa vain,koska olin Stockmannilla klo:9 aamulla. Ei tarvinnut mennä aikaisemmin. Olin vuoronumerolla 45 :)
Itse aion tosiaan mennä Stockmannille hakemaan liput. Tuskin tarvitsee nytkään kauaa jonottaa. Minusta tuntuu,että niin moni ostaa nykyään liput puhelimen tai netin kautta. Tiedän,että joka hetki myydään lippuja sillä aikaa kun seison jonossa,mutta olen kokenut sen silti varmemmaksi tavaksi. Sain liput jopa Lady Gagan konserttiinkin,vaikka ostin ne noin kuukausi sitten ja ihan jonottamalla hain. Hyvä tuuri kävikin,sillä ne paikat olivat viimeiset vierekkäiset paikat :) Tulivat kuitenkin myyntiin jo ajat sitten! - Aphrodite89
Aphrodite89 kirjoitti:
lippuja ihan vähän aikaa vain,koska olin Stockmannilla klo:9 aamulla. Ei tarvinnut mennä aikaisemmin. Olin vuoronumerolla 45 :)
Itse aion tosiaan mennä Stockmannille hakemaan liput. Tuskin tarvitsee nytkään kauaa jonottaa. Minusta tuntuu,että niin moni ostaa nykyään liput puhelimen tai netin kautta. Tiedän,että joka hetki myydään lippuja sillä aikaa kun seison jonossa,mutta olen kokenut sen silti varmemmaksi tavaksi. Sain liput jopa Lady Gagan konserttiinkin,vaikka ostin ne noin kuukausi sitten ja ihan jonottamalla hain. Hyvä tuuri kävikin,sillä ne paikat olivat viimeiset vierekkäiset paikat :) Tulivat kuitenkin myyntiin jo ajat sitten!Niin ja mutsi oli myös puhelimella jonossa sillä aikaa kun olin jonottamassa lippuja Britneyn konserttiin ja linja oli mennyt tukkoon!
- 5265545
Aphrodite89 kirjoitti:
Niin ja mutsi oli myös puhelimella jonossa sillä aikaa kun olin jonottamassa lippuja Britneyn konserttiin ja linja oli mennyt tukkoon!
Sain liput netin kautta lohkosta 108, rivi 14. Saas nähdä kuinka hyvin tuolta näkee... Oisko jollakin kokemusta lohkosta 108? En halunnut kenttäpaikkaa, kun kuitenkin joku pidempi henkilö peittäisi näkyvyyden.
- Yläkatsomo
http://www.huuto.net/kohteet/kylie-minogue-helsinki-2222011-les-folies-tour-2011/165430774
KYLIE MINOGUE HELSINKI 22.2.2011 Les Folies Tour 2011
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982