Moi!
Olen 26-vuotias työssäkäyvä nainen ja etsin naispuolista kämppistä. Minulla on pieni, kiltti ja rauhallinen tyttökoira, joka luonnollisesti muuttaisi mukanani. Toivoisin että kämppäkaveriksi löytyisi jo 20 paremmalla puolella oleva naishenkilö! Olen luotettava ja siisti kämppis. Vuokrani maksan ajallaan ja välillä arvostan myös omaa rauhaa! Jos joku löysi ilmoitukseni niin jään odottemaan vastausta :)
Tyttö ja koira etsii kämppistä
Tytöntyllerö1
5
748
Vastaukset
- tytöntyllerö1
Espoo-Hki alue :)
- ESSSSSSSSS
joko kämppis löytynyt??
- tytöntyllerö1
Ei ole vielä!
- Lauuuuuuuura
tytöntyllerö1 kirjoitti:
Ei ole vielä!
Käviskö 21-vuotias opiskelija kämppikseksi? :D
- matilda137
Hei!
Olen 23-vuotias töissä käyvä nainen ja etsin asuntoa Espoosta. Jos olet vielä kämppistä vailla, niin lähetä viestiä osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762119
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141224Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 42938
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795