Vuokraloiset omiin slummeihinsa

Kannatetaan

7

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KANNATETAAN

"Sen mukaan asumistuki pienenisi vuoden 1996 jälkeen rakennetuissa kohteissa ja erityisesti uusissa kohteissa jopa useita kymmeniä euroja kuukaudessa. Vanhoissa kohteissa tuki hieman paranisi. "

No tuohan on ihan oikein. Jos elää muiden kustannuksella, niin kyllä niiden muiden pitää silloin saada vaikuttaa myös asunnon valintaan.

• Hanskilla on asiaa

taloudellinenkin puoli otettu huomioon sillä tuen saajat halutaan sinne missä vuokrakin on matalin. Ihan järkeenkäypää kaikkinensa.

• Minun mielestä..

Jos ei voi itse maksaa asumistaan, niin miksi pitäisi saada valita että minkälaisessa asunnossa asumisen muut maksaa?!?! Ihan järjetöntä.

Jos saa tarvii asumistukea, niin silloin pitäisi menettää itsemäärämisoikeus asumisen suhteen.

Miksi työttömän pitäisi asua Helsingissä? Sellainen voidaan pakkomuutattaa Kemijärvelle tai Kajaaniin, siellä voi ihan yhtähyvin tuhnutella soffalla, mutta tulee yhteiskunnalle paljon halvemmaksi ja asuntoja jää paremman väen käytöön. Tämähän voisi jopa laskea asuntojen hintoja kun kysyntäpaine vähän hellittäisi.

• Vuokrakuutio...

"Sen mukaan asumistuki pienenisi vuoden 1996 jälkeen rakennetuissa kohteissa ja erityisesti uusissa kohteissa"

Eikö sopivampi raja olisi ollu 1976, eli tukea saisi vain tätä vanhempiin. Saataisiin neukkukuution elinkaaren häntään jatkoa. Jos asunto olisi omistuskäytössä purkukelpoinen, niin tuolla lailla se menisi vielä vuokrakäytössä pari vuosikymmentä, ennen kuin sen voisi ajaa pillarilla kumoon.

• Menot kuriin

Kyllä, kannatetaan. Kahtiajako on alkanut ja ei ole vuokralaisten elo tulevaisuudessa ruusuilla tanssimista kun leikkausruletti alkaa. Ankea vanhuus edessä. Vuokralaiset omiin kasarmeihin niin sillä säästää valtiokin pitkän sentin.

• eikös samalla laitettais kaikki köyhät johonkin reservaattiin..............
      eivät olisi rikkaiden silmissä masentamassa ja muistuttamassa...........

• Miksi ihmeessä?

Älä rupea dramaattiseksi, ajattelet naiseksi asioita liian kylmästi, täällä ajateltiin ihan muita tarkoitusperiä. Mutta sen varran voisin sanoa että jokainen ihminen on "köyhä" ihan omasta tahdostaan, ainakin jos asuu Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe