Heteronnäköiset naiset

onkoniitä

Ois kiva tietää että onko heteronnäköisiä naisia (lesboja) joita kiinnostaa ns. heteron näköiset naiset, siis tyttömäinen,pitkät hiukset, tyyli ns. naisellinen.

Tuntuu että tällaiset poikamaiset tytöt kiinnostaa suurinta osaa...tyyliin BB-Mia menee tähän poikamaiset kategoriaan...

Eli mistä femmet löytää toisia femmejä? Pitäisi olla oma kerho ns. heteromaisille lesboille...joita ei kiinnosta äijäimäinen meininki tai poikamaiset naiset...

BB-Marika on muuten aika söpö ja ei mikään poikamainen...

8

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 30v.

      Olen muistaakseni tällaiseen keskusteluun joskus aiemminkin vastannut, itse katson olevani naisellinen, tyttömäinen en kuitenkaan. Nuo kun eivät ole ihan samoja asioita. Tyttömäinen on sellainen joka viehättää miehiä, nuori tyttö tai sellainen "tyttösen" oloinen aikuinen, ja sellainen en yritä olla koska olen aikuinen nainen enkä mikään pikkutyttö. Sitävastoin miltään äijämäiseltä en näytä enkä myöskään äijäkulttuuriin samaistu, juurikin päinvastoin. Henkisesti naisellisuus edustaa minulle positiivisia asioita, empaattisuutta ja syvällisyyttä kun taas miesten maailma kaikkea päinvastaista, aggressiivisuutta, itsekkyyttä ja huonoa käytöstä enkä ymmärrä miksi nainen haluaisi näyttää sellaisen kulttuurin edustajalta ja siihen samaistua. Ulkoisesti olen mielestäni luonnollisen naisellinen, siisti ja huoliteltu tietysti mutta en esimerkiksi juuri meikkaa enkä myöskään juokse muodin perässä. Vaatteeni ovat selvästi naisten vaatteita mutta sellaisia "asiallisen" näköisiä, perusjakkua ja sellaista. Hiukset ihan naisten malliin leikatut, nuorena oli pitkä poninhäntä, nykyisin lyhyehköt mutta silti selvästi naisen tyyli, kiinni saan hiukseni edelleen enkä voisi kuvitellakaan mitään siilitukkaa leikkaavani. Naiseuttani en siis pyri peittämään mutten feministisesti ajattelevana myöskään tavoittele mitään kauneusihannetta. Sitäpaitsi aika harva ikäiseni heteronainenkaan nyt enää mikään trendiprinsessa tyyliltään on.
      En myöskään kiinnostu "äijämäisistä" naisista, haluan kumppanikseni naisen enkä mitään miehenoloista naista. Minusta muuten sellainen korostettu miehekkyys viittaisi siihen että jotenkin häpeää omaa naiseuttaan ja haluaa samaistua karskeihin äijänkorstoihin. Oma asiahan se tietysti on, mutta minun on sitä vaikea ymmärtää kun en tosiaan mitään ihailtavaa äijien ajattelutavassa ja käytöksessä näe.

      Tuo "rekka" nyt on sellainen varsinkin miesten viljelemä stereotypia, näkyvin osa lesboista tietysti joten siksikin kai oletetaan että enemmistö on sentyyppisiä. Naisellisen näköisestä naisesta kun ei sitä ulkonäön perusteella huomaa joten tuntemattomista vain ne ulkoisesti tietynlaiset lesboksi tunnistaa. Eihän niitä naisellisten muodostamia parejakaan tuosta vain vaikka kadulla pariskunnaksi arvaa elleivät käyttäydy jotenkin romanttisesti. Sekin lienee miesten luoma käsitys alunperin että naispareissa on aina sellainen butch/femme-asetelma, ilmeisesti siksi että miehet eivät pysty kuvittelemaan suhdetta jossa ei olisi "miestä" eli hallitsevaa ja "naista" eli alistuvaa.

    • 20+8

      Tosiaan lesboporukoissa yleensä kuulee kehuttavan vaan niitä poikamaisempia naisia ja kaikki tuntuu olevan niitten perään. Ite kattelen kieli pitkänä kauniiden heteronaisten perään. Tykkään siitä että nainen todella näyttää naiselta. Pitkät hiukset, mekot, korkkarit, ulkonäöstä huolehtiminen, muotojen korostaminen...

    • naisellinen1

      femmejä löytyy, mutta tarvitaan sinnikkyyttä ja hyvää tuuria :)
      on tosiaan harvinaista että femme tykkää femmeistä, siis suomessa...mutta
      rohkeasti mukaan gaybaareihin ja bileisiin, tai sitten treffi-ilmoituksia ja flirttiä ilmaan ;) niin saattaa se oma ihana nainen löytyä

      • ole tuo

        harvinaista :D omassa ystäväpiirissäni yli 70% femmeistä on toisen femmen kanssa tai vähintääkin sen verta naisellisen naisen kanssa ettei sitä poikamaiseks/ butchiks voisi sanoa. (ja jos tätä vielä tuen sillä että kavereista löytyy se vähintään 60 lesboa joista siis femmejä ehkä 25)
        Ja tietenkin minä ja oma naiseni, juuri tuollasia mekko, korkkari, pitkät hiuket naisia ollaan ihan molemmat.


    • bb-mia??

      Ei todellakaan ole poikamainen. Pikemminkin androgyyni mistä löytyy myös poikamaista oloa mutta poikamainen noin yleensä ei ole.

    • Super_femme

      Olen naisellinen nainen ja minua kiinnostaa naiselliset naiset, olen myös vapaa;)

      Naisellisia naisia löytyy yhtähyvin netistä, kaduilta, kaupasta, töistä, harrastuksista kuin baareista;)

      Minulle voi kirjoitella os. [email protected]

    • ...on aika subjektiivinen käsite, kuten poikamainenkin.
      Itse koen olevani femme/androgyyni, en useinkaan meikkaa arkisin enkä kulje mekoissa ja korkkareissa, juhlissa kyllä.
      Naiselliseksi itsensä tuntevat naiset herättävät kiinnostustani ja ns. sisäinen kauneus, itsevarmuus, kypsyys ja toisten huomioiminen näyttävät kauniilta silmissäni. Perinteinen ulkoinen naisellinen kauneus kääntää kyllä pääni ja katseeni saattaa seurata hetken mutta nuo muut ominaisuudet herättävät halun tutustua paremmin.
      Itseni ikäisiä ihmisiä on vaikea tavata missään, joten melkein mikä tahansa kerho (tai chatti) kuulostaa houkuttelevalta. ;)
      Mutta puhtaasti onnea kai tarvitaan, jotta joku molemminpuolin sopiva tulis vastaan. Silti toivotan onnea ja tsemppiä niille, jotka jaksavat nähdä vaivaa asian eteen ja aktiivisesti etsiä! :)

      • ......

        Vitsi, vähänkö oon kateellinen!!! Buahahahaaaaaaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe