On se vaan kumma juttu. Kasasin uuden tietokoneen tuossa viikko takaperin. Tuli i9, 8 gigaa ddr3sta ja 2x EVGA:n 480 GTX:ää. Nyt on kaikki kasvit kuolleet kuivuuteen kämpässä. Muutenkin aina kauhean nihkeä ja hiostava ilma. Sisälämpö näyttää jatkuvasti 33 astetta. Missä vika? Vanhassa koneessani oli ÁMD:n kilkkeet ja kämpän lämpö pysyi miellyttävässä 22 asteessa.
Mysteeri
On se jännä
2
343
Vastaukset
- r2kG5gh3px
Kastele kukat ja tuuleta kämppä.
- dasdafsf
Laita lisätuulettimet kämppään. Pari isoa tuuletinta puhaltamaan lämmintä ilmaa takaa ulos ja pari imemään viileää ilmaa sisälle edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741