Kertokaas viisaammat mulle, mikä hammastanko on? ja mistä tiedän onko se ehjä/kunnossa? niin...ja paljonko sellaisesta voisi käytettynä pyytää, jos sen varaosana myis?
mikä on autossa hammastanko?
11
7688
Vastaukset
- c52007
teline,johon latetaan tekarit ajon ajaksi.
- aapeek
keskustelun taso on tämä niin olen väärässä paikassa...
Onko täällä ketään joka OSAISI vastata kysymykseeni? - määritelmä:
aapeek kirjoitti:
keskustelun taso on tämä niin olen väärässä paikassa...
Onko täällä ketään joka OSAISI vastata kysymykseeni?Hammastanko on etuistuimen yläosassa, verhoilun alla poikittainen oleva tanko, johon hammaskalusto hajoaa törmäyksessä mikäli turvavyö ei ole kiinnitetynä.
- Google it.
ratin ja etupyörien väliltä.
- hassaniz
se hammastanko muuttaa ratin käännön pyörien kääntymiseksi. Noin yksinkertaistaen.
Jos ohjaus toimii ok niin se on kunnossa.
Hinta on automallikohtainen, uudet maksavat parista kolmestasadasta ylöspäin - hehkuvapakoputki
-onnettomuuden jälkeen, siinä ne hampaat on ratintangossa kiinni.
- jo.åpo
"niin...ja paljonko sellaisesta voisi käytettynä pyytää, jos sen varaosana myis? "
minkäläinen sulla olis myynnissä? niin yleensä se myydään varaosana, sitä paitsi varaosa pidetään aina takontissa ihan varalta. - 435345
Hinnat kyseiselle osalla näet esimerkiksi varaosahaku.fi
- Vihreä tango
Kuljettajan suuhun asetettava tanko joko puusta tai metallista yms. valmistettu.Kokeile puremalla onko tanko ehjä...hinta määräytyy purujälkien ja kunnon mukaan!
- dorkaaa
niin tuskin sitä kukaan tarvitsee.ne autot on jo romutettu.tee siitä verkon paino,
- hammastangon_nähnyt
Minä olen nähnyt hammastangon kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818