Onko kokemuksia tästä kennelistä ja sen koirista?
kennel Big Jokes
10
1771
Vastaukset
- miemie^^
Yhden harjiksen olen heiltä ostanut ja sitten kun on seuraavan harjiksen aika otan sieltä tai heidän suosittelemastaan paikasta!
- ????
Tällä kennelillä on paljon pentueita,eikö kellään ole kokemusta? Olisin kiitollinen tiedoista. Kannattaako koiraa sieltä hankkia?
- brazfila
Mene ite tutustumaan sinne ja tee sitten omat johtopäätöksesi.
- PEntuja
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
- Gizmopoika
PEntuja kirjoitti:
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
Ensimmäinen harjikseni on täältä.Poika on todella ihana ja hyväluonteinen.Kasvattaja on todella mukava ja paljon olen neuvoja saanut.Seuraavankin koirani otan tästä kennelistä.
- random11
Kasvattaja on kaikkea muuta kuin mukava, näin omasta kokemuksesta. Hän on oikeasti narsisti, oon ite päässyt tätä todistamaan henk. koht. elämässä.
- harjakoira
Pentueita paljon, terveystutkimukset retuperällä ja liian nuorena jalostukseen käytettyjä koiria. Kukin tehköön omat päätöksensä mistä koiransa ottaa
- jebu1
Terveystutukimukset on musta kyllä ihan ajantasalla ja sellaiset kun vaaditaan...
- ninnikkäiseni
Terkat on tehty omilla koirilla hyvin,paperit löytyy,vaikka olen jo toinen omistaja koirille. Ei moittimista
- minelan
Älä usko kaikkiin kirjoitusiin tällä palstalla , ota ite yhteys kasvattajaan ja kerro mitä toivvot koiralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883