Onko kokemuksia tästä kennelistä ja sen koirista?
kennel Big Jokes
10
1700
Vastaukset
- miemie^^
Yhden harjiksen olen heiltä ostanut ja sitten kun on seuraavan harjiksen aika otan sieltä tai heidän suosittelemastaan paikasta!
- ????
Tällä kennelillä on paljon pentueita,eikö kellään ole kokemusta? Olisin kiitollinen tiedoista. Kannattaako koiraa sieltä hankkia?
- brazfila
Mene ite tutustumaan sinne ja tee sitten omat johtopäätöksesi.
- PEntuja
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
- Gizmopoika
PEntuja kirjoitti:
Yrititkö mahdollisest saada kuulla jotain vähemmän mairittelevaa.Kyllä ne asiat on läpikäytävä itse ,olet ehkä viisaampi kun käyt paikanpäällä tutustumassa.Eikä edes yhden omistajan pettymysten mukaan luoda kuvaa koko kennelistä
Ensimmäinen harjikseni on täältä.Poika on todella ihana ja hyväluonteinen.Kasvattaja on todella mukava ja paljon olen neuvoja saanut.Seuraavankin koirani otan tästä kennelistä.
- random11
Kasvattaja on kaikkea muuta kuin mukava, näin omasta kokemuksesta. Hän on oikeasti narsisti, oon ite päässyt tätä todistamaan henk. koht. elämässä.
- harjakoira
Pentueita paljon, terveystutkimukset retuperällä ja liian nuorena jalostukseen käytettyjä koiria. Kukin tehköön omat päätöksensä mistä koiransa ottaa
- jebu1
Terveystutukimukset on musta kyllä ihan ajantasalla ja sellaiset kun vaaditaan...
- ninnikkäiseni
Terkat on tehty omilla koirilla hyvin,paperit löytyy,vaikka olen jo toinen omistaja koirille. Ei moittimista
- minelan
Älä usko kaikkiin kirjoitusiin tällä palstalla , ota ite yhteys kasvattajaan ja kerro mitä toivvot koiralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192