Lentokoneessa syöminen

ahdast on

Kertokaapa vinkkinne, siis on niin ahdasta että mä en ole tottunut tuollaiseen pari kertaa on vahingossa lentänyt koko tarjotin käytävälle, aika noloa keräillä niitä kaikkia roskia sieltä sitten, ja sitten mul on vielä yleensä leivänmuruja koko syli täynnä. Miten saatte kaiken pysymään siistinä

6

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,-,-,-,-,-,-,

      Se on helppoa nykyään: kuppi kahvia ja kuiva sämpylä. Niistä pääsee helposti eroon.

      Vakavasti puhuen niillä matkoilla, joilla vielä ruokaa tarjotaan, on kyllä aika ahdasta, se taittuva pöytä on nykyään melkein pienempi kuin tarjotin, eli kaikki ylimääräinen sinne istuimen taskuun ruokailun ajaksi, juomapullokin.

      • mie oon mualta

        meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
        muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.


      • tiikeri3
        mie oon mualta kirjoitti:

        meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
        muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.

        Jos koneessa on tilaa, vaihda paikkasi heti lennon oltua ylhaalla. Nain saat ylimaaraisen tarjotinpaikan, itse aina niin teen, avaan molemmat "poydat" ja tarjotin on edessani, toiselle kasaan ylimaaraista mita tarjottimella on, jotta saisin tilaa enemman.
        Kyynarpaat sisaan vain!


      • HYÖNTEINEN
        mie oon mualta kirjoitti:

        meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
        muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.

        olen kuivanut pieni40kg nainen.otan ruoka-astian käteen alan lipittää.keliaakikoille vaan eivät osaa tehdä siedettävää ruokaa.kumppanille näyttää mehukkaanpaa olevan.paljon ei mielikuvitusta tarvitsisi,kun samantyylinen sopisi.KURSSEILLE..


    • 09

      sitten millään...muttei kukaan muukaan joten ei väliä =)

    • lenkille oitis

      No jumppaamalla pari kertaa viikossa ja sillon tällöin lenkillä. Niin helppoa se olisi sullekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      96
      4086
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      26
      2862
    3. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      228
      2142
    4. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2075
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      944
    Aihe