Lentokoneessa syöminen

ahdast on

Kertokaapa vinkkinne, siis on niin ahdasta että mä en ole tottunut tuollaiseen pari kertaa on vahingossa lentänyt koko tarjotin käytävälle, aika noloa keräillä niitä kaikkia roskia sieltä sitten, ja sitten mul on vielä yleensä leivänmuruja koko syli täynnä. Miten saatte kaiken pysymään siistinä

6

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,-,-,-,-,-,-,

Se on helppoa nykyään: kuppi kahvia ja kuiva sämpylä. Niistä pääsee helposti eroon.

Vakavasti puhuen niillä matkoilla, joilla vielä ruokaa tarjotaan, on kyllä aika ahdasta, se taittuva pöytä on nykyään melkein pienempi kuin tarjotin, eli kaikki ylimääräinen sinne istuimen taskuun ruokailun ajaksi, juomapullokin.

• mie oon mualta

meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
        muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.

• tiikeri3
        mie oon mualta kirjoitti:

meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
        muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.

Jos koneessa on tilaa, vaihda paikkasi heti lennon oltua ylhaalla. Nain saat ylimaaraisen tarjotinpaikan, itse aina niin teen, avaan molemmat "poydat" ja tarjotin on edessani, toiselle kasaan ylimaaraista mita tarjottimella on, jotta saisin tilaa enemman.
        Kyynarpaat sisaan vain!

• HYÖNTEINEN
        mie oon mualta kirjoitti:

olen kuivanut pieni40kg nainen.otan ruoka-astian käteen alan lipittää.keliaakikoille vaan eivät osaa tehdä siedettävää ruokaa.kumppanille näyttää mehukkaanpaa olevan.paljon ei mielikuvitusta tarvitsisi,kun samantyylinen sopisi.KURSSEILLE..

• 09

sitten millään...muttei kukaan muukaan joten ei väliä =)

• lenkille oitis

No jumppaamalla pari kertaa viikossa ja sillon tällöin lenkillä. Niin helppoa se olisi sullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe