Kertokaapa vinkkinne, siis on niin ahdasta että mä en ole tottunut tuollaiseen pari kertaa on vahingossa lentänyt koko tarjotin käytävälle, aika noloa keräillä niitä kaikkia roskia sieltä sitten, ja sitten mul on vielä yleensä leivänmuruja koko syli täynnä. Miten saatte kaiken pysymään siistinä
Lentokoneessa syöminen
6
1473
Vastaukset
- ,-,-,-,-,-,-,
Se on helppoa nykyään: kuppi kahvia ja kuiva sämpylä. Niistä pääsee helposti eroon.
Vakavasti puhuen niillä matkoilla, joilla vielä ruokaa tarjotaan, on kyllä aika ahdasta, se taittuva pöytä on nykyään melkein pienempi kuin tarjotin, eli kaikki ylimääräinen sinne istuimen taskuun ruokailun ajaksi, juomapullokin.- mie oon mualta
meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten. - tiikeri3
mie oon mualta kirjoitti:
meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.Jos koneessa on tilaa, vaihda paikkasi heti lennon oltua ylhaalla. Nain saat ylimaaraisen tarjotinpaikan, itse aina niin teen, avaan molemmat "poydat" ja tarjotin on edessani, toiselle kasaan ylimaaraista mita tarjottimella on, jotta saisin tilaa enemman.
Kyynarpaat sisaan vain! - HYÖNTEINEN
mie oon mualta kirjoitti:
meitä kun on yleensä 6 matkalaista 2 lasta 2 keliaakikkoa ja kaks tavista. yleensä tulee sapuskat lapsille ja keliaakioille, jiäpi rivissä aina yks vapaa "paikka" jota käytetään apupöytänä.
muuten on ahdasta syyvvä koneessa. mutta silleesti kapeasti kun harjoittelee kotioloissa syömään ja harkitsee kaikki liikkeensä, niin siinä onnistuu jotenkuten.olen kuivanut pieni40kg nainen.otan ruoka-astian käteen alan lipittää.keliaakikoille vaan eivät osaa tehdä siedettävää ruokaa.kumppanille näyttää mehukkaanpaa olevan.paljon ei mielikuvitusta tarvitsisi,kun samantyylinen sopisi.KURSSEILLE..
- 09
sitten millään...muttei kukaan muukaan joten ei väliä =)
- lenkille oitis
No jumppaamalla pari kertaa viikossa ja sillon tällöin lenkillä. Niin helppoa se olisi sullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k964086Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k262862Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2282142Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552075- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 71944