Vedänkö turpaan?

hrthhhhhhhsht

Oon siis 14v, kaverin kaveri jatkuvasti vittuilee, luulee olevansa jotain mitä ei oo. Mua lyhyempi ja ehkä pari kk vanhempi, tiedän että voisin hakkaa sen ihan kunnolla mutta en vaan viitsisi, koska sillä on porukat aina lähettyvillä ja mulla ne asuu kaukana. (Serkut jne) joten onko muuta mahdollisuutta vai hakkaanko kunnolla

8

1275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''stoori''

      Itse olen samanlaisessa tilanteessa, kaverin kaveri on kiusannut jo 5 luokalta lähtien, enkä ole tehnyt vielä mitään, nyt 8 luokan alussa kiusaaminen on vähentynyt, mutta tuntuu että vielä ei olla ohi tästä asiasta.
      Tämä on niitä pelkureita jotka eivät uskalla avata edes suutaan jos ei ole kaveri vieressä. Olen kuitenkin tehnyt päätöksen: jos fyysistä kiusaamista, kuten tavaroiden päälle heittelyä tapahtuu minua tai toista parempaa kaveriani kohtaan, vedän automaattisesti naamatauluun,hakkaan häntä niin että ei taatusti jää epäselväksi, alkaa olla mitta täysi tota tyyppiä kohtaan kun jo 7 luokalla puhui muille uusille luokkalaisilleni paskaa minusta ja nyt hekin tavallaan halveksuvat minua koska uskovat ennemmin tätä ADHD kusipäätä. Mutta jos tulee henkistä väkivaltaa niin vittuilen takasi, jos käy päälle niin turpaan veto! En välitä vaikka hänellä on yleensä kaveri mukana. Monet ovat ehdottaneet että voisi mennä kertomaan koulun henkilökunnalle, mutta täälläpäin ei auttaisi. Mutta suosittelisin kostamaan jossain muualla kuin koulussa niin ei tule yhtä vakavat seuraukset. Mutta jos itse en tekisi mitään, katuisin taatusti myöhemmin:Miksi annoin hänen kiusata yli 3 vuotta ja en tehnyt asialle mitään? Kadun jo nyt sitä että en kostanut ala-asteella. Olisin päässyt paljon helpommalla. Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti saat kiusaamisen loppumaan.

    • ekkeke

      En nyt sanois, että kannattaa alkaa pelkästään vittuilemisesta turpaan lyömään. Mieti tarkasti että mitä pahaa se on sulle saanu aikaan? Jos kyseinen tyyppi tekee sun elämästä konkreettisesti vaikeempaa ja vittumaisempaa EIKÄ kuuntele mitään puhetta, niin kyllä mun mielestä siinä välissä voi ottaa nyrkit käyttöön.

      Jos kerta tiedät että pystyisit sen helposti voittamaan tappelussa, niin mielummin annat sille vaan nöyryyttävän tappion. Se opettaa paremmin, satutat vähän ja otat jonkun lukon ja pakotat sen sanomaan jotain paskaa itestään.

      • Voikin tehota. Toivottavasti tää "vedänköturpaan" tyyppikin havaitsee ehdotuksesi.


    • Saat vaan takaisin ja siitäkös sitä vasta rumaa jälkeä tuleekin.

      • kakkapaskamunapilluv

        Minä kuritin(löin, viskoin) omat pahimmat kiusaajat, nii loppu se kiusaaminen kun ottivat ite siipeen


      • ramipussinen
        kakkapaskamunapilluv kirjoitti:

        Minä kuritin(löin, viskoin) omat pahimmat kiusaajat, nii loppu se kiusaaminen kun ottivat ite siipeen

        Enimmäkseen vaan mollattiin. (Henkistä kiusaamista). Mutta ehkäpä ne kiusaajatkin olivat itsekin silloin vielä niin pentuja. Ne ylä-astelaiset ...tanan pennut.


    • HAUKU HÄNET P Y S T Y Y N.

      • .................

        sitä varten minä olen aina sanonut näille opettajille että teidän vitun koulunne ja oppilaitoksenne
        on pakkolaitoksia jonne on pakko mennä kaikenlaisten kusipäiden sekaan. Miksei sitä ymmärretä
        että ei kenenkään ole pakko kokea oloaan pahaksi kun aina löytyy luokalta joku vittunaama jota
        on pakko kuunnella ja kestää tulevatkin vuodet?
        mitä vitun järkeä siinä on? maistuuko opiskelu kivalta kun istutaan perse penkissä 8h yhtäsoittoa?
        se on vain elämää? niinkö?

        no parempi sekin kun että nämä ylimieliset vitun pellet istuisivat koneensa ääressä vittuilemassa
        täällä "senkin ikäloppu" blaa blaa.

        onneksi on iltalehti joka kertoo uutisia. Joku nuori tyttö kuoli autokolarissa viikko sitten.
        taas yksi ylimielinen huora vähemmän :D ! JES!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5677
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      233
      3142
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      2694
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      126
      2472
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2100
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      108
      1781
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      206
      1741
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      169
      1466
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1255
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1199
    Aihe