Riu Exoitic

Villagessa

Hotelli Kap Verdellä, kuinka potkä matka tuosta hotellista on lentokentälle? mietimme jos varaamme tuosta hotellista, saako yöt nukuttua? entä onko siellä lentokentällä kunnon taxfree josta ostaa tuliaisjuomia?

3

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • js

Riu Karamboa hotelli on n. kilometrin päässä lentokentästä. Lentoliikenne ei haittaa, sillä koneita näkee pari kolme päivässä ja öisin emme lentokoneen ääniä kuulleet. Suurin osa koneista oli saarten sisäisiä lentoja tekeviä potkurikoneita. Turistikoneita lensi pari kolme kertaa viikossa.
      Lentokentän asemarakennus on nähtävyys sinänsä. Lentoasema on vain osin katettu ja seinät puuttuu kokonaan, silti aivan upea kokonaisuus. Taxfree kauppa on puolet R-kioskin koosta. Ostoksia ei kannata jättää kentän varaan vaan hoitaa ne paikanpäällä tai koneessa.
      Lomapaikkana paras kohde missä meidän perhe on käynyt 16 vuoden aikana n. 20 lomakohteessa. Korostan sanaa LOMA.

• RistoZ

ystävällisesti tervehtien

• sk

ja odotan niiiiin kovasti:) Oltiin -08 Riu Funanassa ja tykästyin niin ja kun tämä hotellihan on vielä uudempi ja hienompi, niin ei voi mennä kovin mönkään. Paitsi säillehän ei voi mitään, viimeksi oli kuulemma "poikkeuksellisen ja harvinaisen" kylmää, paikallistenkin mielestä. Jospa nyt paistais koko 2viikkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe